3
دو شنبه 9 مهر 1397
شماره 7492
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
برنامه سوم توسعه شهر تهران که با توجه به ارزیابی‌های کارشناسانه از وضعیت پایتخت از سوی شهردار تهران به شورا ارائه شد، شاخصه‌های متفاوتی برای دستیابی به راهبرد زیست‌پذیری شهر با بهره‌گیری از مشارکت شهروندان دارد.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به لزوم طراحی مکانیسم تعامل محلات و استفاده از ظرفیت باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس، گفت: باید مناطق 22گانه نیز برنامه‌هایی را برای بازدید شهروندان از باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس با تخفیف ویژه درنظر بگیرند.
نودمین جلسه شورای شهر تهران صبح دیروز در شرایطی برگزار شد که طرح یک فوریت وحدت رویه در رسیدگی و برنامه‌های پنج‌ساله و بودجه سالانه شهرداری در شورا با اکثریت آرا به تصویب رسید.

اتوبوس‌ها معاینه فنی می‌گیرند اما دود می‌کنند

شهروندان تهرانی در صورت مشاهده اتوبوس دودزا با 1888 تماس بگیرند
گزارش
3هفته تا آغاز مرحله دوم «طرح کاهش» در تهران باقی مانده است؛ طرحی که از سال 95بر پایه معاینه فنی در محدوده‌های مرکزی شهر پی‌ریزی شد و توانست به ضرب و زور بیش از 4میلیون برگ جریمه‌، این مهم را در تهران حاکم کند.

تدابیر ویژه شهرداری تهران برای کارتن‌خواب‌ها

معاون حمایت‌های اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از طرح ویژه شناسایی و جذب متکدیان و ساماندهی افراد کارتن‌خواب با شروع فصل سرما خبر داد.
سومین نامه شورای شهر به روحانی
اعضای شورای شهر تهران پس ازنگارش 2نامه با موضوع نوسازی حمل‌ونقل عمومی و پیگیری بند ق، سومین نامه خود را با موضوع بافت فرسوده به رئیس‌جمهور نوشتند.