۳
یکشنبه 26 آذر 1396
شماره 7272
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پاساژ علاء‌الدین در آستانه پلمب به‌ دلیل نقص ایمنی

پاساژ علاء‌الدین
معاون ایمنی و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به نقض برخی مسائل ایمنی در پاساژ علاء‌الدین از پلمب این پاساژ درصورت بی‌توجهی به اخطارهای آتش‌نشانی خبر داد.
ویژه
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با تشریح جزئیات پرداخت دیون پیمانکاران شهرداری از تعیین سهمیه برای مناطق 22گانه و فازبندی پرداخت دیون خبر داد. معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران با تشریح جزئیات پرداخت دیون پیمانکاران شهرداری از تعیین سهمیه برای مناطق 22گانه و فازبندی پرداخت دیون خبر داد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حل مشکلات پایتخت را نیازمند تعامل شهرداری، شورای شهر و نمایندگان مردم تهران در مجلس دانست.
پاسخ به پیام ستون با مردم روزنامه همشهری مورخه 16/7/96با عنوان «فراموشی بازنشستگان مترو»
حدود 2 دهه قبل بود که کیوسک‌های مطبوعاتی به‌خصوص در ساعات ابتدایی روز، شاهد حضور مخاطبانی بودند که در مقابل‌شان توقف می‌کردند تا تیترهای مطبوعات را از نظر گذرانده و حتی چند روزنامه و مجله بخرند.

وضعیت اضطراری هوا در کلانشهرها

امروز، تهران شصتمین روز هوای آلوده را تجربه می‌کند؛ از فعالیت در هوای باز پرهیز کنید
آلودگی هوا
«باید در همه شهرهای بزرگ و کلانشهرها کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا تشکیل شود تا براساس شرایط اقلیمی و وضعیت آلودگی هوا تصمیم‌گیری کنند.»
ساماندهی سفرهای اتوبوسرانی برای مدیریت هزینه‌ها

ساماندهی سفرهای اتوبوسرانی برای مدیریت هزینه‌ها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ساماندهی تمامی خطوط اتوبوسرانی پایتخت در آینده نزدیک خبر داد.
انسجام ناشی از رأی مردم با اختلاف سلیقه برهم نمی‌خورد
شهربانو امانی: ای‌کاش رسانه‌ها و رقیبان به‌جای آنکه به کوچک‌ترین عطسه و سرفه شهردار و اعضای شورای شهر واکنش نشان دهند، طی 14سال گذشته به تاریک‌خانه‌های خود اندکی نور می‌تاباندند تا نظام به خاطر شیوه اداره شهر تهران در آن سال‌ها این همه هزینه پرداخت نکند.
خط 7 مترو
خط 7 متروی تهران که 142 روز بهره برداری نمایشی از آن صورت گرفته بود، در تاریخ 10 آبان امسال به روی شهروندان بسته شد تا خطراتی که جان تهرانی‌ها را تهدید می‌کرد،

خودروهای پلاک دیپلماتیک اجازه ورود به خط ویژه را ندارند

خودروهای دیپلماتیک
عضو شورای شهر تهران با اظهار گله‌مندی از ورود خودروهای غیرمجاز به محدوده خط ویژه، گفت: برای جلوگیری از این وضعیت باید تدابیری اندیشیده شود.

خروج پادگان ۰۶ از تهران و 18 پادگان دیگر از شهرهای کشور

ساماندهی
روز گذشته معاون وزیر راه و شهرسازی نیز به همکاری ارتش برای انتقال پادگان 06از تهران و 18پادگان دیگر ارتش در شهرهای کشور اشاره کرد و گفت: در برنامه‌ای مشترک با ارتش طرح انتقال ۱۹ پادگان از شهرهای مختلف کشور مورد بررسی قرار گرفته‌است.
PDF شهر
کوتاه شهر
اگر فقط جلوی سرریزهای اضافی در بخش‌هایی نظیر رفت‌و روب شهری، نگهداشت فضای سبز، امکانات حمل‌ونقل و خدماتی از این دست گرفته شود
سالگرد 25سالگی همشهری/ مقایسه درآمد سایر کشورها/ نقض آشکار حقوق شهروندی/ ارتقای ایمنی حمل‌و‌نقل/ مبارزه با ورود کالاهای قاچاق/ اهداف کاهش نرخ سود بانکی/ تشکر از شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل