۲
یکشنبه 26 آذر 1396
شماره 7272
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شروط علما برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها

جزئیاتی از دیدار فراکسیون زنان مجلس با مراجع قم
مرجعیت
فاطمه ذوالقدر  و طیبه سیاوشی با تشریح جزئیات دیدار جمعی از اعضای فراکسیون بانوان مجلس با علمای قم، گفتند در این دیدارها درباره 4 موضوع  ورود زنان به ورزشگاه‌ها، پدیده کودک همسری، دیه زنان و مشکلات تحرکی ناشی از محدودیت‌های زنان گفت‌و‌گو شد.
الهه کولایی: در حال حاضر موضوع محیط زیست و چالش‌هایی که در این حوزه با آن روبه‌رو هستیم، یکی از امنیتی‌ترین مسائل منطقه است که متاسفانه به آن توجه چندانی نمی‌شود.
نشست‌های موسوم به آستانه به روزهای حساس خود رسیده است. نخستین دیدار معاونان وزیران خارجه ایران،  روسیه و ترکیه بعد از نشست سران 3کشور در سوچی قرار است در سالگرد کلید‌خوردن این مذاکرات در روز‌های پنجشنبه و جمعه که اتفاقا مصادف با بلندترین شب سال و دورهمی‌های شب یلدا در ایران هم خواهد بود، برگزار شود.
در پی توافق کمیته بودجه‌نویسی مجلس صورت گرفت

افزایش ۷۰ درصدی حقوق نمایندگان

حقوق نمایندگان
کمیته بودجه نویسی مجلس برای افزایش حقوق نمایندگان تا10میلیون تومان در‌ ماه به توافق رسیده است. افزایش حقوق نمایندگان از 5میلیون و 800هزار تومان به 10میلیون تومان تنها خبر خوش این کمیته برای مجلسی‌ها نیست و قراراست هزینه دفاترآنها نیز بنا به تورم 10تا 15درصد اضافه شود.
PDF ایران
کوتاه ایران
ریزگردهای با نمک در مسیر پایتخت/ انتقاد به بازطراحی کیوسک‌های مطبوعاتی/ مال‌سازی‌ و اولویت درآمدزایی برای شهرداری/ رکورد ساخت آسمانخراش در 2017/ چالش ابرشهرها برای مدیریت‌های سنتی