• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
یکشنبه 26 آذر 1396
کد مطلب : 1292
+
-

در شهر| محمدی: تعامل شهرداری، شورای شهر و مجلس راه‌حل مشکلات پایتخت است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حل مشکلات پایتخت را نیازمند تعامل شهرداری، شورای شهر و نمایندگان مردم تهران در مجلس دانست.

داوود محمدی در ارزیابی از عملکرد شهرداری تهران در دوره جدید به ایسنا، گفت: شهرداری در این دوره کوتاه یکسری انتصابات انجام داده که برخی به آن اعتراض کردند. به‌نظر من آقای نجفی به‌طور نسبی تا الان خوب کار کرده و باید اجازه دهیم قدری زمان بگذرد چراکه وقتی نیرویی منصوب می‌شود باید عملکردش مورد ارزیابی قرار گیرد. متأسفانه انتصابات همواره مورد نقد بوده و دلیلش هم عمدتا سیاسی است که این ضعف به‌شمار می‌رود.

این جناح‌بندی‌های سیاسی ما را از انتصابات درست و شایسته محروم کرده است. این نماینده مجلس یادآور شد: ارزیابی درست را زمانی می‌توانیم انجام دهیم که عملکرد افراد بررسی شود. بنابراین باید قدری زمان بگذرد و بعد در این رابطه قضاوت کرد.

البته ارزیابی من تا الان نسبتا مثبت است. محمدی با بیان اینکه تعامل شهرداری،شورای شهر و مجلس در حل مشکلات پایتخت مؤثر است، گفت: هم‌اکنون شورای شهر متشکل از طیف خاصی از افراد است و مجلس و دولت هم با آن همراه هستند، بنابراین بهانه‌ای برای کارنکردن نیست و باید برای حل مشکل گفت‌وگو و تعامل شود.

در همین راستا شورای ۵۱ نفره امید تشکیل و کمیته‌هایی تعریف‌شده که به دنبال بررسی مشکلات و حل آن هستند. وی با بیان اینکه هماهنگی لازم بین مجلس و شورای شهر به‌صورت جدی وجود دارد، گفت: تهران مشکلات بسیار جدی دارد. بلایای طبیعی، بافت‌های فرسوده، آسیب‌های اجتماعی، مسائل حاشیه شهر، بحران آب، ترافیک و مسائل زیست‌محیطی به‌شدت تهران را خطرپذیر کرده و راه‌حل آن تعامل نهادهای مربوطه است.  

 

این خبر را به اشتراک بگذارید