• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 5 اسفند 1398
کد مطلب : 95866
+
-

خبرهای کوتاه

  پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی
سازمان تاکسیرانی تهران تمهیدات ویژه‌ای را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا درنظر گرفته است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، طبق اعلام کارگروه ویژه سازمان تاکسیرانی تهران عدم‌استفاده از کرایه نقدی و جایگزینی روش‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی، یکی از روش‌های کلیدی و مهم پیشگیری از انتقال انواع ویروس است. از آنجا که زیرساخت‌های پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی در اکثر خطوط و تاکسی‌ها فراهم است، شهروندان به‌راحتی می‌توانند این روش بهینه را جایگزین کرایه نقدی کنند.

  برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری تا پایان هفته تعطیل شد
برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پیرو اطلاعیه وزارت بهداشت و درمان تا پایان هفته متوقف شد.به گزارش همشهری، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پیرو ابلاغ بخشنامه اقدامات پیشگیرانه درباره شیوع ویروس کرونا و به نقل از رئیس این سازمان گفت: تمام نشست‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری در مراکز سازمان فرهنگی هنری تا پایان هفته تعلیق می‌شود.سعید صدرائیان اضافه کرد: همچنین به‌منظور حفاظت و توجه به مشکلات گروه‌های خاص کلاس‌های آموزشی مراکز سازمان فرهنگی هنری نیز هماهنگ با آموزش و پرورش در همان مقطع به همان تعداد روز تعطیل خواهد بود.

  لغو تمام نشست‌های دفتر مطالعات اجتماعی شهرداری
رئیس دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از لغو تمامی نشست‌های این دفتر در راستای مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد. به‌گزارش مهر، نصر اصفهانی، مدیرکل دفتر مطالعات اجتماعی و فرهنگی با اعلام این خبر تصریح کرد: تمام نشست‌هایی که قرار بود این هفته و هفته آینده با موضوعات «موسیقی خیابانی در تهران»، «باغ آذری»، «سالمندان کار» و «نشست سوم دره فرحزاد» برگزار شود، تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید