6
یکشنبه 8 مهر 1397
شماره 7491
شهر-۲
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه احداث ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی بازدید و در ادامه با حضور در کارگاه پروژه احداث بزرگراه شهید نجفی‌رستگار و پل‌های تقاطع غیرهمسطح ثامن، از آخرین وضعیت پیشرفت عملیات ساخت این معبر مهم ترافیکی مطلع شد.
خانم ویرجینیا راجی، شهردار رم با انتشار پستی قدیمی از گفت‌وگوی خود با یورونیوز در توییتر اعلام کرده که همچنان مقابله با بریز و بپاش‌ها و جلوگیری از فساد در شهرداری را دنبال می‌کند.
رحم امانوئل، شهردار شیکاگو تصویری از یک نورپردازی خیره‌کننده در توییتر خود به نمایش گذاشت و نوشت: طرح Art On The MART هنر در ساختمان تجاری به نمایش درآمده است.
شهر فرنگ
صادق‌خان، شهردار لندن در توییتر خود نوشت: شورای شهر لندن قرار است 6میلیون پوند برای مقابله با آلودگی هوا در این شهر هزینه کند.
بیش از 700پل عابر پیاده در شهر وجود دارد که 170 دستگاه آن مکانیزه اما از کارافتاده است

سقفی از آهن بر فراز تهران

گزارش
سرتان را که بالا می‌گیرید، پل‌های عابر پیاده مانند سقف‌های آهنی بین شما و آسمان قرار می‌گیرند؛ پل‌هایی که آمده‌اند تا شهروندان امنیت جانی و آرامش بیشتری داشته باشند، اما همچنان ۴۸درصد از کشته‌های تصادفات تهران در سال 96، عابران پیاده بوده‌اند.
تکمیل شهر آفتاب و بزرگ‌ترین باغ ایرانی در بوستان ولایت

تکمیل شهر آفتاب و بزرگ‌ترین باغ ایرانی در بوستان ولایت

تاریخ ثابت کرده که تداوم رابطه بین ملت‌ها از طریق سیاست امکان‌پذیر نخواهد بود بلکه فقط فرهنگ و هنر می‌توانند باعث تداوم رابطه بین ملت‌ها شوند.
افتتاح خیابانی با 12هزار درخت
افتتاح خیابانی با 12هزار درخت
اریک گارستی شهردار لس‌آنجلس در حساب توییتری خود با انتشار 3تصویر نوشت.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
رئیس شورای شهر کرج از ادامه مخالفت وزارت کشور با مأموریت فرماندار کرج در شهرداری این کلانشهر خبر داد.
ممنوعیت استخدام فامیلی در شهرداری، در صف بررسی شورا/ساماندهی سرای محلات پایتخت/ زیرگذر بزرگراه یادگار امامره در آستانه بهره‌برداری/ افزایش فروش گوشت قرمز در فروشگاه‌های شهروند