• یکشنبه 8 مهر 1397
  • الأحَد 19 محرم 1440
  • 2018 Sep 30

شش‌گانه آرامش‌بخش بازار ارز

یک سال بعد از بحران ارزی در ایران، پیش‌بینی می‌شود به‌تدریج 6مولفه تازه که عمدتا از طریق ابزار دیپلماسی به ثمر نشسته‌اند، می‌توانند با اثرگذاری بر روند فزاینده ریسک‌های سیستماتیک به کمک اقتصاد ایران بیایند و کمی از التهاب بازار ارز بکاهند.
شهردار تهران در مراسم روز آتش‌نشان:

مردم به آتش‌نشانی اعتماد و امید کامل دارند

نماد شهر‌های پیشرفته ساختمان‌های بلندمرتبه است اما زمانی که این ساختمان‌ها بنا می‌شوند چه‌کسی به فکر خاموش کردن آتش احتمالی یا امدادرسانی به بالاترین طبقات آن است.

بدبینی مردم به دولت

درباره افزایش غیرقابل کنترل نرخ ارز و به دنبال آن قیمت کالاها، سخن‌ها و تحلیل‌های فراوانی ارائه شده است.

نیازها و آرزوهای ترامپ

آقای روحانی در سخنرانی سازمان ملل 3 مخاطب روشن داشت؛ ترامپ، مردم ایران و سایر مخاطبان یعنی اروپا و مخاطبان درون آمریکا.

کانال اروپایی و معمای ارزی

موفقیت کانال ویژه اروپا برای تسهیل معاملات تجاری با ایران، به اراده سیاسی اتحادیه اروپا و همراهی و همکاری بانک‌های مرکزی و دولت‌های این اتحادیه بستگی دارد.

تشدید مبارزه با قاچاق زنان و کودکان

گروه اجتماعی: چند روز پیش بود که معاون حقوقی قوه قضاییه، از نهایی شدن لایحه مبارزه با قاچاق انسان و عبوردهندگان افراد غیرمجاز از مرز خبر داد و گفت: این لایحه پس از انجام اصلاحات نهایی، با امضای رئیس قوه قضاییه به دولت ارسال شده است.

فراخوان در پاریس برای سفر به ایران

3 سال پس از آنکه نخستین گروه از سرمایه‌گذاران فرانسوی به‌عنوان نخستین گروه سرمایه‌گذار خارجی در صنعت گردشگری پس از پایان تحریم‌ها و به نتیجه رسیدن برجام به ایران سفر کردند تا با سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری ایران ارزآوری به کشور را تسریع کنند.
نوشته‌های مولانا با چه ویژگی‌هایی تبدیل به الگویی برای زندگی شدند؟

زندانت را بشناس

من لیسانسم را در رشته حقوق گرفتم اما علاقه اصلی‌ام به عرفان و خودشناسی بود. به همین دلیل بود که شروع کردم به مطالعه در این حوزه و در این باره. مدتی هم به هندوستان رفتم و با سیستم‌های عرفانی هندی هم آشنا شدم. بعدتر که با مثنوی‌معنوی آشنا شدم، دیدم که شباهت عجیبی با سیستم‌های بودایی و شرقی دارد. به ذهنم رسید که تلفیقی از این دو ایجاد کنم؛ کتاب «با پیر بلخ» حاصل این ایده بود.