2
پنج شنبه 26 فروردین 1400
شماره 8196
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رونمایی از شبکه همکاران حسن رعیت

در جلسه دوم دادگاه عناوین اتهامی 21متهم دیگر پرونده قرائت شد
قضایی
دومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهام‌های حسن میرکاظمی، معروف به «رعیت» دیروز در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد؛ دادگاهی که نخستین جلسه آن در روز یکشنبه گذشته با حاشیه‌های بسیاری همراه بود و از شبکه فسادی رونمایی شد که متهم است در نظام پولی و ارزی کشور اخلال کرده ‌است.
دولت
نطق دیروز حسن روحانی در نشست هیأت‌دولت پاسخی تمام‌عیار بود به جمعی که در مسیر مذاکرات برای لغو تحریم‌ها علیه ایران تلاش می‌کنند؛ جمعی که در دایره رقبای انتخاباتی دولت و حامیان سیاسی آنها قرار می‌گیرند و حالا که در آستانه سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری بستر برای برداشتن تحریم‌ها فراهم شده تلاش می‌کنند گشایش‌های اقتصادی را به بعد از کارزار انتخابات حواله دهند.
رهبر‌معظم‌انقلاب در مراسم انس با قرآن‌کریم با اشاره به عوارض‌کرونا:

کاری‌کنیم بیماری متوقف شود

رهبری
در طلیعه ماه مبارک رمضان، بهار قرآن، مراسم انس با قرآن‌کریم با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق ارتباط تصویری حسینیه امام خمینی ره با مصلای تهران برگزار شد و قاریان قرآن‌کریم به تلاوت آیات نور پرداختند.

تا انتخابات/ تمهیدات بهداشتی برای برگزاری انتخابات 28خرداد

جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست مشترک ستاد انتخابات کشور و هیأت مرکزی اجرایی انتخابات ریاست‌جمهوری، با اعلام اینکه تمهیدات بهداشتی مؤثر برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ پیش‌بینی شده است، گفت: تأکید هیأت مرکزی اجرایی، برگزاری انتخابات سالم، امن، پرشور و رقابتی است.
جدی می‌گیریم
شروع غنی‌سازی 60درصدی در تاسیسات هسته‌ای ایران واکنش‌های داخلی و خارجی را به‌دنبال داشت.