17
پنج شنبه 26 فروردین 1400
شماره 8196
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کرونا، سنگین وزن کشتی آزاد را تعویض کرد

گزارشی از مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی آسیا در قزاقستان
در روز اول سی‌و‌یکمین دوره رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در شهر آلماتی قزاقستان، فرنگی‌کاران ایران موفق شدند 3طلا، یک نقره و یک برنز بگیرند.
ویژه
صورت‌های آفتاب‌سوخته، لباس‌های خاکی و کثیف و ده‌ها هزار تنیسور حرفه‌ای و آماتوری که صبح را به امید پایان دادن به پادشاهی رافائل نادال در زمین‌های خاکی آغاز می‌کنند.
گل‌گهر سیرجان در هفته بیستم لیگ برتر با 2 گل پیکان را شکست داد و 3 پله در جدول رده‌بندی صعود کرد.
محمود فکری در نخستین تجربه‌اش روی نیمکت نفت مسجدسلیمان دست به‌کار بزرگی زد و در اصفهان سپاهان را متوقف کرد.
سپاهان این هفته می‌توانست با پیروزی حداقلی مقابل نفت مسجد‌سلیمان، صدرنشین لیگ برتر باقی بماند اما تساوی خانگی مقابل تیم دوازدهم جدول، پرسپولیس را در پایان هفته بیستم صدرنشین کرد.
چلسی بار دیگر قربانی درخشش بازیکنان ایرانی شد. مهدی طارمی که در بازی آخر پورتو در لیگ پرتغال 14دقیقه بازی کرده و یک گل زده و طلسم 9مسابقه گل‌نزدنش را شکسته بود، در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا مقابل چلسی باز هم روی نیمکت نشست.
پاری‌سن‌ژرمن موفق شد انتقام فینال فصل قبل لیگ قهرمانان را از بایرن‌مونیخ بگیرد. در دیدار رفت این بایرن بود که تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های زیادی خلق کرد اما پاریس با هوش نیمار و امباپه، از 4ضربه داخل چارچوب 3گل ساخت.

گام بعدی؛ لالیگا

مهدی مهدوی‌کیا در گفت‌وگو با همشهری از گل استثنایی مهدی طارمی و بازتابش در آلمان می‌گوید. به اعتقاد او طارمی باید آینده‌اش را در اسپانیا جست‌وجو کند
در شب حذف پورتو از لیگ‌قهرمانان اروپا، مهدی طارمی گلی استثنایی زد. دقیقه 90بازی، درحالی‌که نتیجه صفر- صفر بود، او که پشت به دروازه حریف بود، به هوا پرید و با یک ضربه قیچی برگردان دروازه ادوارد مندی را باز کرد.
آبی امیدوار

آبی امیدوار

به 3 دلیل وضع استقلال نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان بهتر است
​​​​​​​45دقیقه بعد از آنکه وارد روز جمعه شدیم، نخستین بازی استقلال در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد.
فرکی: در حال توافق با فدراسیون بودم
فرکی: در حال توافق با فدراسیون بودم
دستیار سابق برانکو مدعی است به‌خاطر کرونا به چند پیشنهاد مربیگری جواب منفی داده اما قصد داشته پیشنهاد سرپرستی تیم ملی را بپذیزد
شاید اگر حسین فرکی به‌جای خورشیدی سرپرست یا همان مدیر تیم ملی می‌شد، کسی اعتراضی به این انتصاب نمی‌کرد.
محمدرضا گرایی در مسابقات کسب سهمیه المپیک که در آلماتی قزاقستان برگزار شد توانست قاطعانه تمام رقبایش را شکست دهد و علاوه بر کسب سهمیه، مدال طلا را کسب کند. پیش از مسابقات به‌نظر می‌رسید سخت‌ترین وظیفه که کسب سهمیه در وزن 67کیلوگرم بود به گرایی داده شده بود.

تب خفیف اروپا

بعد از بازی‌های داغ و هیجان‌انگیز نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برویم سراغ بازی‌های امشب نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ اروپا که البته نه داغ است و نه هیجان‌انگیز و شبکه ورزش هم به‌دلیل تداخل با برنامه فوتبال120 معمولا بازی‌های پنجشنبه‌شب را قربانی می‌کند و آنها را نشان نمی‌دهد.

آماربازی

3بازیکن برتر لیگ ایران، در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارند. از نگاه سایت متریکا و براساس آمارهایی که آنالیزورهای این سایت منتشر کرده‌اند، تا پایان هفته بیستم لیگ برتر سجاد شهباززاده سپاهان، امین قاسمی‌نژاد پدیده و گادوین منشا گل‌گهر به‌ترتیب در رتبه اول تا سوم جدول بازیکن‌ها قرار دارند.

نکته بازی/ظاهرا ما یک میلیارد جمعیت داریم

یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی با الوحده از جدیدترین آمار هواداران پرسپولیس رونمایی و عدد 50میلیون نفر را به این منظور اعلام کرد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
فرهاد مجیدی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با الاهلی عربستان:  تورنمنت برای همه تیم‌ها مهم است.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8196