2
پنج شنبه 4 دی 1399
شماره 8119
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

«غیررسمی» امشب از شبکه3

در این مستند دیدار‌های مقام معظم رهبری با هنرمندان روایت می‌شود
رهبری
ساعت20 امشب شبکه3 سیما، دومین قسمت از مستند «غیررسمی» را پخش می‌کند. به‌گزارش همشهری، این فیلم دومین قسمت از مجموعه فیلم‌های مستندی است که مؤسسه پژوهشی-فرهنگی انقلاب اسلامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، از دیدارهای غیررسمی و صمیمانه رهبر معظم انقلاب با اقشار مختلف مردم تولید کرده.
ویژه
قاسم میرزایی‌نکو، نماینده پیشین مردم دماوند و عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت : به‌نظر می‌رسد که نمایندگان مجلس یازدهم در تهیه و تدوین طرح‌ها، آنگونه که قوانین آن جامع باشد و مورد پذیرش جامعه قرار بگیرد، عمل نمی‌کنند.
یک موضوع نباید خلط شود. به‌نظر می‌رسد در بحث واردات دارو و واکسن کرونا مشکل حاکمیت و دولت جای دیگری است، چون ایران از قواعد تحریمی آمریکا در حوزه دارو مستثنی است.
رئیس‌جمهور: کسانی که برای رفع تحریم‌ها عجله ندارند، شاید وضعشان خوب است

تصویب FATF بهترین راه مبارزه با فساد است

دولت هزینه زیادی برای تعطیلی مؤسسات اعتباری غیرمجاز به‌عنوان دکان‌های فساد داد
دولت
حس00ن روح00000انی رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه شفافیت و مبارزه با فساد یعنی اینکه همه بدانند و بتوانند نقد کنند، گفت: تلاش دولت این است که تا پایان فعالیت خود دولت الکترونیک در بخش‌های مختلف رشد یابد و راه‌اندازی سامانه تجارت تحول بزرگی در حوزه تولید، توزیع و مصرف کالا و خدمات است که در این دولت انجام شده است.
گزینش مذهبی- سیاسی نامزدها

گزینش مذهبی- سیاسی نامزدها

شناخت و آگاهی عمیق نسبت به امور داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی و نیز قدرت تحلیل مسائل جاری و آتی مبتنی بر مبانی و معیارهای انقلابی از معیارهای رجل سیاسی است
نمایندگان در ششمین نشست متوالی‌شان برای اصلاح قانون انتخابات ریاست‌جمهوری به بحث تعریف و مصادیق رجل سیاسی‌ و مذهبی ورود کرده و بایدها و شایدهایی را که سبب اطلاق عنوان «رجل سیاسی و مذهبی» به یک فرد می‌شود، تعیین کردند.
روی خط دیپلماسی- اعتراض طالبان و دولت افغانستان به ظریف
اظهارات وزیر خارجه در گفت‌وگو با یک رسانه افغان با اعتراض دولت افغانستان و طالبان مواجه شد.