20
پنج شنبه 4 دی 1399
شماره 8119
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

رابطه خلاقیت با دانش و تجربه

نگاه
«اگر عمرم را برای درس‌خواندن تلف نمی‌کردم، الان موقعیت خیلی بهتری داشتم»، چقدر این جمله را از کسانی که تحصیلات عالی دارند و به شغل بی‌ارتباطی مشغول هستند، شنیده‌اید؟
ویژه
نزدیک به 10 ماه  از عمرمان است که هر روز ماسک می‌زنیم و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم، ولی هنوز کرونا در کشورمان حضور فعال دارد.
وی00راست س00وم کت00اب «ایدئولوژی‌های سیاسی» نوشته رابرت اکلشال و مدرسان بخش علوم سیاسی دانشگاه کووینز را محمد قائد به فارسی برگردانده که به‌تازگی از سوی نشر نو منتشر شده است.
چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت که در شرایط کرونایی به صورت آنلاین برگزار شد، با برپایی مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.
طرح روز
جنوبگان که تنها منطقه در امان مانده از کرونا در جهان بود، ۳۶مورد ابتلا به بیماری کووید- ۱۹ را ثبت کرد که ۲۶نفر از مبتلایان نظامی هستند.
آنتی بادی‌های ویروس کرونای ساخته شده از لاماها می‌توانند به صورت اسپری استنشاقی به سبک اسپری آسم برای بیماران مبتلا به کووید-۱۹ تجویز شوند.

عکس روز

عکس روز
برگزاری عروسی با 10هزار مهمان

برگزاری عروسی با 10هزار مهمان

یک زوج در مالزی برای دور زدن محدودیت‌هایی که در کشور به‌خاطر پاندمی ویروس کرونا وضع شده است روشی یافتند تا جشن عروسی خود را با بیش از ۱۰هزار مهمان برگزار کنند.
نزدیک شدن 3سیارک خطرناک به زمین
نزدیک شدن 3سیارک خطرناک به زمین
مرکز تحقیقات اجسام نزدیک به زمین ناسا اعلام کرده است، که 3 سیارک خطرناک در حال نزدیک شدن به زمین هستند که احتمالا در ۲۵دسامبر از کنار زمین رد خواهند شد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
حساب کاربری «تهران را با هم بگردیم» در اینستاگرام عکسی از خیابان لبخند در منطقه٢ تهران منتشر کرده است: «خیابان لبخند یکی از ابتکارات شهرداری منطقه٢ برای ایجاد یک فضای بصری شاد و خوشایند برای شهروندان بوده است.»
ایرج بسطامی یکم آذر ۱۳۳۶ بم - ۵ دی ۱۳۸۲ بم، خواننده موسیقی سنتی ایرانی بود که نخستین اثرش را با آهنگسازی پرویز مشکاتیان عرضه کرد.