02
شنبه 17 آبان 1399
شماره 8078
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حسین امیرعبداللهیان، مشاور و دستیار بین‌الملل رئیس مجلس است. در سابقه دیپلماتیک او تصدی سفارت ایران در بحرین وجود دارد و علاوه بر این وی در وزارت خارجه مسئولیت‌هایی را در حوزه خاورمیانه عهده‌دار بوده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش درخصوص نگرانی‌های به‌وجود آمده به‌علت درگیری‌ها در منطقه قره‌باغ میان 2کشور ارمنستان و جمهوری آذربایجان و همچنین انتشار اخبار و تصاویر از حضور گروه‌های تروریستی در نزدیکی مرزهای کشورمان، به مهر گفت: با تمام توان در مسیر ایجاد امنیت و آرامش برای کشور تلاش خواهیم کرد و اجازه عرض‌اندام خارج از قوانین و مقررات بین‌المللی را به هیچ قدرتی نخواهیم داد.
عکس خبر
یادبود سومین روز شهادت دانشجویان دانشگاه کابل، پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ در مقابل سفارت افغانستان با حضور دانشجویان ایرانی و افغان برگزار شد.
در حالی‌که همه نگاه ها به سمت انتخابات آمریکاست وزیر خارجه با مقامات ونزوئلا، کوبا و بولیوی مذاکره می‌کند

حضورمعنادار ظریف در آمریکای لاتین

وزیر خارجه ونزوئلا از کمک ایران به این کشور در روزهای دشوار قدردانی کرد
سیاست خارجی
درحالی‌که همه نگاه‌ها در جهان به‌سمت نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا معطوف شده، وزیر خارجه ایران در حیاط خلوت آمریکا کشورها را یک به یک پشت‌سر می‌گذارد تا روابط ایران با متحدان خود را به‌خصوص از نظر اقتصادی با شرایط جدید تشدید تحریم‌های آمریکا و نیز تحولات پیش‌رو تطبیق دهد.
سفر فرمانده سپاه به مناطق مرزی

سفر فرمانده سپاه به مناطق مرزی

فرمانده کل سپاه عصر جمعه در جریان بازدید از نوار مرزی شهرستان اصلاندوز و سدمیل مغان در استان اردبیل با تأکید بر ضرورت اهتمام طرف‌های درگیر در مناقشه قره‌باغ از بروز هرگونه تهدید علیه مرزهای جمهوری اسلامی ایران گفت: تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم برای برخورد قاطع و به‌موقع با هر نوع تهدید و یا تعرض مرزی علیه ایران اندیشیده شده است.
تعویق مذاکرات آستانه به‌خاطر کرونا
تعویق مذاکرات آستانه به‌خاطر کرونا
سخنگوی وزارت خارجه روسیه سطح همکاری‌های روسیه، ایران و ترکیه به‌عنوان کشورهای ضامن مذاکرات آستانه را عالی ارزیابی کرد و گفت: با توجه به ایجاد موج جدید شیوع کرونا، تاریخ برگزاری پانزدهمین دور مذاکرات در قالب آستانه به زمان دیگری موکول می‌شود.
PDF ایران
کوتاه ایران
کمتر از 2ماه پس از سفر حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه به استان اردبیل، کارخانه بزرگ نساجی این استان از تملک بانک به‌خاطر بدهی‌هایش درآمد.