17
پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400
شماره 8224
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی/ سلاطین جوگیری

خبر رسیده آن هوادار خردسال، خوش‌صحبت و دوست‌داشتنی استقلال که مقابل آزارگران گفته بود: «تیمم را نمی‌فروشم» قرار است به عضویت تیم‌های پایه استقلال در بیاید.
ویژه
کشتی‌گیران تیم ملی ایران که شانس حضور در المپیک را دارند دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کردند. یونس امامی درباره دریافت واکسن کرونا و عوارض بعد از دریافت این واکسن به همشهری گفت:« 28 روز پیش دوز اول واکسن را دریافت کردیم و حالا دوز دوم را و مشکل خاصی وجود نداشت.
شاهین موسوی، بوکسوری که برای بازی‌های المپیک توکیو سهمیه گرفته، تهرانی است و مثل همه ورزشکارانی که از تهران به تیم ملی رسیده‌اند، قهرمان شده‌ و حتی به المپیک رسیده‌اند، گلایه دارد که چرا مسئولان ورزش شهرشان توجهی به او نمی‌کنند.
تیم سپاهان با کسب امتیاز 8.1از گروه آنالیز متریکا، بهترین تیم هفته بیست‌وسوم لیگ برتر شد.
اگرچه برایتون از شکست برابر قهرمان زودهنگام لیگ جزیره یک پیروزی با شکوه ساخت، اما این کام‌بک تاریخی برابر منچسترسیتی به هیچ‌وجه خوشایند علیرضا جهانبخش نبود.
گروه مرگ در یورو 1+2020با حضور تیم‌های ملی آلمان، پرتغال، فرانسه و مجارستان سبب خیر شد تا کریم بنزما پس از 6سال به تیم ملی فرانسه دعوت شود.
مطابق انتظار پرسپولیس کار سختی برای پیروزی بر شاهین بندر عامری نداشت.

جنگ داخلی در اردوی تیم ملی والیبال!

علی شفیعی، بازیکن تیم ملی والیبال قبل از اعزام تیم به لیگ‌ ملت‌ها از انگیزه بالای بازیکنان برای رسیدن به تیم ملی و رفتن به المپیک می‌گوید
یک هفته دیگر از تیم ولادیمیر آلکنو رونمایی می‌شود. 7خرداد ایران در لیگ ملت‌ها با ژاپن بازی دارد و این نخستین بازی‌ تیم ملی والیبال ایران با مربی روسی خواهد بود.
بیانیه مشترک 4تیم؛ نتیجه سایپا-پیکان نباید تغییر کند
فراز کمالوند سرمربی سایپا بعد از شکست برابر پیکان از سمت خود استعفا داد و تأکید کرد که حتی با پذیرفته نشدن استعفایش توسط مدیران سایپا حاضر نیست به این تیم برگردد.
بازیکنانی که در نخستین اردوی تیم ملی حضور داشتند، می‌گویند همه‌‌چیز خوب و متفاوت از قبل بوده است.

جابه‌جایی‌های غول‌آسا روی نیمکت

در فصل آینده چهره بسیاری از تیم‌های بزرگ فوتبال در اروپا دچار دگرگونی خواهد شد.

6هزار پزشک ژاپنی علیه برگزاری المپیک

انجمن پزشکان ژاپن، در نامه‌ای با 6هزار امضا، خواستار لغو المپیک توکیو شده است.

برنامه بازی‌ها

برنامه بازی‌ها
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
لیگ برتر ایران جام خلیج فارس - فصل بیستم
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8224