18
پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400
شماره 8224
ادب‌وهنر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خبر بهت‌آوری جامعه ایرانی و به‌خصوص جامعه هنری و سینمایی را شوکه کرده است. پدر و مادری با آرامش و اطمینان‌خاطر پسر خودشان را با یک برنامه‌ریزی بی‌نقص بی‌هوش، کارد‌آجین و تکه‌تکه کرده و آن را در سطل‌های زباله پخش کرده‌اند.
سینما برای رونق گرفتن و از رکود درآمدن به چه نیاز دارد؟ نخستین جواب معقول به این سؤال می‌تواند این باشد که تا واکسیناسیون عمومی به‌صورت گسترده انجام نشود نمی‌توان به رونق سینما امید داشت.ممکن است کسی بپرسد پس چطور در رستوران و بوستان و بازار و پاساژ و امثالهم که از رفت‌وآمد آدم‌ها غلغله است، کسی به کرونا مبتلا نمی‌شود اما سینماها به‌دلیل ترس مردم از ابتلا به کرونا سوت و کورند؟

بی‌خبر از نتیجه

احمدرضا احمدی در سالروز تولد 82سالگی‌اش از شعر و نقاشی می‌گوید
یادبود
سی‌ام اردیبهشت روزی است که بسیاری از دوستداران شعر این روز را گرامی می‌دارند؛ زادروز احمدرضا احمدی یکی از بزرگ‌ترین شاعران زنده معاصر؛ شاعری که در دهه 40آغازگر موج نو شعر فارسی بوده و 60 سال است بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر راه خود را ادامه داده است.
PDF ادب‌وهنر
کوتاه ادب‌وهنر
سودای بازگشت رونق به سینماها بعد از پایان اپیدمی، رؤیای نزدیکی نیست. تا سینما رفتن، به همان اندازه کم و کمیاب 2سال پیش دیزالو بخورد، هنوز سکانس‌های نوشته نشده و ساخته نشده و تدوین و صدا گذاشته نشده و میکس نشده فراوانی از فیلم آخرالزمانی زندگی ما باقی مانده.