21
پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400
شماره 8224
دوچرخه
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نام گروه ما «مافیا» است که از حرف‌های اول اسم‌هایمانمتین‌روپایی، احمدپسته، فرزادکرگدن، یاورنردبون و اردلان‌خان،یعنی خودم ساخته شده است. این یادداشت‌ها، روزنگاری‌های من است از ماجراهای من و گروه مافیا که در روزهای قرنطینه در دفتر خاطراتم می‌نویسم؛ باشد که بماند به یادگار برای آیندگان!
همیشه هم سربه‌زیر بودن خوب نیست! بله درست خواندید، یک‌وقت‌هایی لازم است آدم سربه‌هوا باشد و در شهر که راه می‌رود به نقاشی‌ها، مجسمه‌ها و نشانه‌های هنری نصب‌شده در نقاط گوناگون شهر دقت کند و از دیدنشان لذت ببرد.
اول، دوست داریم از زندگی حرف بزنیم. دوچرخه زندگی‌اندیش است؛ اما خبرهای بد را نمی‌توانیم فراموش کنیم! هفته‌‌ای که گذشت به‌خاطر عید سعید فطر، پنج‌شنبه تعطیل رسمی بود و هفته‌نامه‌ی دوچرخه منتشر نشد؛
من چشم می‌گذارم و تو پنهان می‌شوی. کار هرروزم همین است که پس از بیداری اول به دنیا سلام کنم و بعد برای شروع روزِ تازه‌ام، برای شروع این بازی، چشم بگذارم.
ویژگی‌های مثبت و منفی امتحان‌های حضوری و آنلاین در گفت‌وگو با کارشناسان

دردسرهای امتحان در روزگار کرونا

سال تحصیلی مجازی رو به پایان است و ما به شیوه‌های گوناگونی درس خواندیم و امتحان می‌دهیم؛ اما در نهایت ملاک سنجش سواد ما نمره‌ی کارنامه است و همه‌ی این‌ها تقصیر کووید 19 است.
بی حوصلگی‌هایم را نگاه می‌کنی

بی حوصلگی‌هایم را نگاه می‌کنی

قَالَ قَدْ أُجِیبَتْ دَعْوَتُکُمَا خدا فرمود: دعای شما مستجاب شد بخشی از آیه‌ی ۸۹ سوره‌ی یونس ترجمه‌ی مهدی الهی قمشه‌ای
می‌خواستم یوسف ما را پیدا کند
می‌خواستم یوسف ما را پیدا کند
سال گذشته، بیماری کرونا خیلی از برنامه‌های سالیانه‌مان را عقب انداخت. یکی از این برنامه‌ها، جشنواره‌ی جهانی فیلم فجر بود که عادت داشتیم در حوالی اردیبهشت در تهران، میزبان فیلم‌هایی دیدنی از سراسر جهان باشیم.
PDF دوچرخه
کوتاه دوچرخه
یکی از بهترین روزها برای من، وقتی است که دوباره برگردم به روزهای فعال بودنم در دوچرخه. دوچرخه‌ی مهربونم، دوست قدیمی، بهترین دوست نوجوونی... سلااااام!
-نمی‌دونم... هیچی به ذهنم نمی‌رسه. مغزم کیپ شده... نکنه دیگه نتونم بنویسم؟
می‌گوید ویژگی‌های بسیاری از شخصیت و تجربه‌های شخصی خودش را در قهرمان فیلمش قرار داده است و خوشحال است توانسته برای اولین‌بار به پدیده‌ی «یتیم اروپایی» در سینما بپردازد.