• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 30 اردیبهشت 1400
کد مطلب : 131104
+
-

بیانیه مشترک 4تیم؛ نتیجه سایپا-پیکان نباید تغییر کند


فراز کمالوند سرمربی سایپا بعد از شکست برابر پیکان از سمت خود استعفا داد و تأکید کرد که حتی با پذیرفته نشدن استعفایش توسط مدیران سایپا حاضر نیست به این تیم برگردد. البته قابل پیش‌بینی بود که مصاحبه‌ها و استعفای کمالوند، استفاده از یک اهرم فشار روی فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی باشد تا شاید نتیجه این بازی به سود سایپا تغییر کرده یا اینکه بازی تکرار شود. 
با این حال موضع باشگاه پیکان چیز دیگری است آنها می‌گویند با توجه به بی‌تأثیر بودن یک تعویض اضافه در نتیجه بازی،  پیروزی این تیم در این مسابقه مهم نباید دستخوش تغییر شود. روز گذشته رسانه‌ها از بازگشت کمالوند به سایپا خبر دادند و طبیعتا به‌نظر می‌رسد اخبار امیدوارکننده‌ای در مورد سرنوشت بازی سایپا و پیکان به این مربی داده شده که باعث شده کمالوند دوباره به سایپا برگردد.
دیروز همچنین 4باشگاه نساجی، نفت مسجدسلیمان، پدیده و ذوب‌آهن در یک بیانیه مشترک نسبت به برخی تحرکات انجام‌شده توسط عوامل مرتبط با فدراسیون برای تغییر نتیجه مسابقه سایپا - پیکان از خود عکس‌العمل نشان دادند. در قسمتی از این بیانیه آمده است: «اخیراً در مسابقه سایپا-پیکان برای چند ثانیه یک بازیکن اضافه وارد بازی شده است که طبق ماده61آیین‌نامه انضباطی مصوبه هیأت‌رئیسه مصداق بازیکن غیرمجاز را ندارد، اما یک باشگاه ذینفع با توسل‌ متعدد به فدراسیون به‌دنبال تغییر نتیجه به نفع خود و دور زدن مقررات داخلی و اشاره به آیین‌نامه‌های دیگر کشورهاست و در حال تنگ کردن عرصه بر کمیته محترم انضباطی فدراسیون هستند و تصمیمات یک کشور دیگر را مثال می‌زنند و در مجموع اخبار خوبی از دخالت برخی مسئولان در این موضوع به گوش نمی‌رسد و شائبه جانبداری از یک تیم خاص را ایجاد می‌کند.» 4باشگاه مذکور که رقبای سایپا در جنگ سقوط هستند در ادامه از کمیته انضباطی خواسته‌اند نتیجه این بازی تغییر نکند.

این خبر را به اشتراک بگذارید