17
شنبه 16 اسفند 1399
شماره 8175
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

22محمود فکری؟ زهی خیال باطل!

یادداشت یک
همین اول کار لازم به یادآوری است که محمود فکری طی دوران حضورش در استقلال مرتکب اشتباهات جدی و بسیار زیادی شد.
ویژه
شهرداری بم باز هم مدعی قهرمانی شد. بم با سابقه 7قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان، امسال اقتدار همیشگی‌اش را نداشت و حتی این احتمال وجود داشت که جزو 3تیم اول هم نباشد. اما اتفاقات هفته‌های گذشته و پیروزی‌ روز گذشته، دوباره این تیم را به صدر بازگرداند.
هفته هفدهم لیگ برتر ایران امروز برگزار می‌شود. سازمان لیگ در نیم‌فصل دوم تصمیم گرفته همه بازی‌ها را در یک روز برگزار کند که این هم در نوع خودش اقدام جالب و عجیبی است.
سویا نتوانست از برد 2 بر صفر خود در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا دفاع کند و مثل دیدار برگشت لالیگا2 بر صفر در وقت قانونی و در آخرین ثانیه‌های وقت تلف‌شده شکست خورد تا در وقت اضافه یک گل دیگر هم دریافت کند و بارسا را به فینال مقابل اتلتیک بیلبائو بدرقه کند.
لیورپول پس از مدت‌ها یک نفر را برای حضور در قلب دفاع پیدا کرد؛ فابینیو به بازی با چلسی رسید به‌ همراه آلیسون پراشتباه که البته حضور این دو بازیکن در ترکیب، کمکی به لیورپول نکرد و مدافع عنوان قهرمانی به چلسی هم باخت تا روند کلین‌شیت‌ها و بازی‌های بدون باخت تیم لندنی با مربیگری توماس توخل ادامه یابد.
قابل پیش‌بینی‌ترین اتفاق نقل‌وانتقالات زمستانی برای پرسپولیس، فسخ قرارداد آرمان رمضانی بود.
یک‌سال‌و8‌ماه از ریاست علیرضا دبیر در فدراسیون کشتی گذشته. از خودش اگر بپرسی، حتما کلی دلیل می‌آورد که دوره ریاستش موفقیت‌آمیز بوده.

بسکتبال نوین

فصل جاری لیگ بسکتبال زنان با 11 بازیکن خارجی و پخش اینستاگرامی جذاب‌تر از همیشه بوده است
این فصل دو اتفاق، لیگ برتر بسکتبال زنان را در مقایسه با سال‌ها قبل جذاب‌تر کرد؛ پخش اینستاگرامی و حضور بازیکنان خارجی. نخستین تیمی که این فصل بازیکن خارجی گرفت نارسینا بود اما حالا در مرحله پلی‌آف، 11 بازیکن خارجی در تیم‌ها بازی می‌کنند و حتی تیم مهرام روی نیمکت از مربی یونانی کمک می‌گیرد.
اول اصلاح اساسنامه، بعد جام جهانی

اول اصلاح اساسنامه، بعد جام جهانی

علی کفاشیان، در گفت‌وگو با همشهری از اولویت‌های فدراسیون فوتبال در آغاز دوره ریاست عزیزی‌خادم گفته است
پس از نزدیک به 13سال، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که علی کفاشیان در آن حضور نداشت.
استارت فرهاد در 3 پرده
استارت فرهاد در 3 پرده
ماموریت جذاب، اما دشوار مجیدی روی نیمکت استقلال از امروز شروع می‌شود
دوران کوتاه حضور محمود فکری در استقلال به پایان رسید و این تیم بار دیگر به فرهاد مجیدی سپرده شد.
فرهاد مجیدی روز چهارشنبه در حالی به‌صورت رسمی هدایت استقلال را پذیرفت که همان روز با پیروز قربانی مربی سایپا برای حضورش در کادر فنی صحبت کرده بود.

نکته بازی / ساکت الهامی واقعا؟

مجتبی جباری خودش را به‌عنوان یکی از خوشنام‌ترین چهره‌های تاریخ معاصر استقلال جا انداخته است.

در کلاسیکر؛ پیش‌درآمد داربی‌های این هفته

پیش بازی
بازی‌های مهم اول این هفته لیگ‌های اروپایی به یکشنبه افتاده؛ روزی که 2 داربی مهم مادرید و منچستر برگزار می‌شود اما امروز هم یک داربی مهم و هیجان‌انگیز در پیش است.

آماربازی

با وجود اینکه تراکتور در هفته شانزدهم نتوانست بر حریفش پیروز شود اما کاپیتان این تیم بهترین بازیکن هفته شد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
قصه کشدار انتخابات فدراسیون فوتبال هم تمام شد و در بخش همیشه پرماجرایی که ما با آن سروکار داریم، یعنی فوتبال زنان، شهره موسوی روی کار آمد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8175