• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 16 اسفند 1399
کد مطلب : 126011
+
-

آماربازی


8.56
با وجود اینکه تراکتور در هفته شانزدهم نتوانست بر حریفش پیروز شود اما کاپیتان این تیم بهترین بازیکن هفته شد. احسان حاج‌صفی در تقابل با نفت مسجدسلیمان نمره8.56 از 10را از گروه آنالیز متریکا گرفت و برترین بازیکن هفته شانزدهم بود. حاج‌صفی در این بازی آمار کم‌نظیر 5پاس‌کلیدی را به جا گذاشت که آخرین پاس کلیدی او را محمد عباس‌زاده تبدیل به گل کرد. همچنین حاج‌صفی 3مرتبه با شوت دروازه نفت را تهدید کرد که 2شوت او در چارچوب بود. حاج‌صفی 58پاس سالم هم داد و فقط در یک نبرد شکست خورد. بعد از او، جعفری (نفت مسجدسلیمان) پاتوسی (فولاد) و مسیح زاهدی (مس رفسنجان) دیگر بازیکنانی بودند که در هفته شانزدهم نمره بالای8 گرفتند.

7.5
پیکان در هفته شانزدهم تنها تیمی بود که با اختلاف بیشتر از یک گل پیروز شد. این تیم از متریکا نمره7.5 گرفت و از این لحاظ هم برترین تیم هفته بود. در هفته شانزدهم هیچ تیمی بیشتر از پیکان با شوت دروازه حریفش را تهدید نکرد (16شوت) و هیچ تیمی هم بیشتر از این تیم شوت در چارچوب (6شوت) نزده است. همچنین پیکان جزو تیم‌هایی بوده که موقعیت شوت‌زنی کمی هم به رقیبش داده و نفت آبادان در بازی با این تیم توانست فقط 2 شوت به چارچوب پیکان بزند که مجموع امید گل آن نیم‌گل(0.50) بوده است. پیکان قلدرترین تیم هفته هم بود که در 58.1 درصد از نبردهای مسابقه پیروز شد. سپاهان و پرسپولیس بعد از پیکان تیم‌های دوم و سوم هفته بودند.

04
سپاهان با داشتن 4بازیکن در تیم منتخب هفته از این لحاظ رکورددار هفته شانزدهم بود. شاگردان نویدکیا هفته گذشته گل‌گهر را شکست دادند و از جمع آنها پورقاز، امید نورافکن، اسماعیلی‌فر و شهباززاده در تیم منتخب متریکا قرار گرفتند. درواقع در خط دفاعی تیم منتخب هفته از 4بازیکن 3نفر سپاهانی هستند. نفر چهارم هم مسیح زاهدی است که گل مس رفسنجان را به استقلال زد. دروازه‌بان منتخب هفته اکبرمنادی است که گرچه یک گل از پرسپولیس خورد اما موقعیت‌های زیادی را دفع کرد. پاتوسی و ساسان انصاری 2نماینده فولاد در تیم منتخب بودند و سیامک نعمتی (پرسپولیس)، سجاد جعفری (نفت مسجدسلیمان) و حاج‌صفی (تراکتور) هم دیگر بازیکنان منتخب هفته هستند. جعفری تنها بازیکن این جمع است که در ترکیب اصلی تیمش نبوده و در نیمه دوم به زمین آمده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید