• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 16 اسفند 1399
کد مطلب : 126004
+
-

پیشتازی بم، پایان اندک امیدهای وچان

در هفته چهارم دور نهایی لیگ‌برتر فوتبال زنان، بم با یک گل سیرجان را برد و صدرنشین شد وچان هم با تساوی برابر سپاهان، در قعر جدول ماند

شهرداری بم باز هم مدعی قهرمانی شد. بم با سابقه 7قهرمانی در لیگ برتر فوتبال زنان، امسال اقتدار همیشگی‌اش را نداشت و حتی این احتمال وجود داشت که جزو 3تیم اول هم نباشد. اما اتفاقات هفته‌های گذشته و پیروزی‌ روز گذشته، دوباره این تیم را به صدر بازگرداند. بم دیروز در هفته چهارم مرحله نیمه‌نهایی، شهرداری سیرجان را شکست داد. تساوی هفته گذشته این دو تیم هم دلیل دیگر بازگشت بم به صدر بود. اما بیشترین کمک را برای مدعی‌شدن دوباره، دو تیم دیگر به بمی‌ها کردند. قبل از اینکه لیگ شروع شود، وچان کردستان با خریدهایی که کرد، به‌عنوان مدعی اول قهرمانی مطرح شد. هرچند حاشیه‌هایی گریبانگیر این تیم شد و بعضی از بازیکنان، لیگ شروع نشده، از کردستان جدا شدند، با این حال وچان در حد بازیکنانی که داشت و هزینه‌هایی که کرد، نتوانست ظاهر شود. سپاهان هم این فصل با دست‌پرتری به لیگ آمد و بعضی‌ها حتی احتمال می‌دادند اصفهانی‌‌ها این فصل لیگ را به خانه ببرند. برنامه‌ریزی‌ها و خریدهایی هم که سیرجان کرده بود، به هواداران این اطمینان را داده بود که آنها می‌توانند دومین قهرمانی در لیگ را جشن بگیرند. اما ضعف وچان در نیمه‌نهایی که می‌گویند به‌دلیل دودستگی بین بازیکنان است و تغییراتی که روی نیمکت سپاهان اتفاق افتاد و باعث جدایی مهناز امیرشقاقی سرمربی این تیم شد، بم را دوباره به روزهای خوب بازگرداند.
  نتایج بازی‌ها:
  شهرداری سیرجان صفر- شهرداری بم یک (منا حمودی)
  وچان کردستان 2 (سمیه خرمی و زهرا قنبری)- سپاهان 2 (هاجر دباغ و شقایق روزبهان) 
  در حال حاضر شهرداری بم با 8امتیاز از 4بازی در صدر است، شهرداری سیرجان با 7امتیاز، سپاهان با 4 و وچان با 2امتیاز در رده‌های بعدی هستند. پنجشنبه در هفته پنجم مرحله نیمه‌نهایی، سپاهان میزبان شهرداری بم است و سیرجانی‌ها هم به کردستان می‌روند.
  در جدول گلزنان هم افسانه چترنو با زهرا قنبری رقابت نزدیکی دارند. چترنو بازیکن سیرجان با 21گل در صدر است و قنبری از وچان با یک‌گل کمتر او را تعقیب می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :