• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 16 اسفند 1399
کد مطلب : 126003
+
-

گل‌زن/ ویرانه است؛ اما خوش آمدید!

الهام محمودی -  روزنامه‌نگار

قصه کشدار انتخابات فدراسیون فوتبال هم تمام شد و در بخش همیشه پرماجرایی که ما با آن سروکار داریم، یعنی فوتبال زنان، شهره موسوی روی کار آمد. به خانم نایب‌رئیس خوشامد می‌گوییم اما مهمانی در کار نیست. امیدواریم او بعدا بهانه نیاورد که پا به عرصه‌ای گذاشته پر از نابسامانی، تبعیض و بی‌توجهی، خروج تیم ملی فوتبال زنان از رده‌بندی فیفا پس از 2 سال عدم‌فعالیت، مشکلات مالی تیم‌های لیگ عدم‌پرداخت پاداش قهرمانی 3 سال پیش فوتسالی‌ها در آسیا، مشکلات داوران زن، و... خوش آمدید خانم موسوی، اما ببخشید که ویرانه است.  

بی‌نوا رسانه
شهره موسوی نایب‌رئیس جدید زنان درباره اینکه چرا در این سال‌ها از فعالیت در فوتبال زنان خودداری کرده، گفته است: «به‌عنوان کسی که در فوتبال مردان تیم داشتم، از پتانسیل فوتبال زنان باخبر نبودم. رسانه، زنان را نمی‌بیند.» این جواب را کسی داده که وقتی شهناز یاری (از مربیان مجرب فوتسال) پیشنهاد تیمداری داد، درنهایت به منشی خود گفت حاضر به صحبت با او نیست. بگذریم از اینکه مگر رسانه چقدر تیم مردان بادران را دیده؟ لیلا صوفی‌زاده نایب‌رئیس قبلی، فقط در پایان دوران طلایی‌اش رسانه‌ها را «سنگریزه‌هایی در مسیر صعود به قله» خواند. اما موسوی هنوز نیامده، برای کارهای نکرده‌اش هم رسانه را مقصر می‌داند!

چه می‌کنه این جادوگر؟
جنجال‌های چند هفته پیش بازی سپاهان و شهرداری سیرجان تمام شدنی نیست. طلایی‌پوشان جنبه باخت ندارند. بعد از آنکه باخت را گردن داور و همرنگ بودن لباسش انداختند، کارشناس داوری گفت این حرف‌ها نیست. حالا می‌گویند به وقت بازی، مردی که همراه تیم سیرجان بود با کیسه‌ای که (گلاب به رویتان) محتوایش پشکل بوده، حریف را جادو کرده تا چپ و راست گل بخورند. ظاهرا این آقا همان است که برای تیم مردان گل‌گهر هم مایعاتی را روی خط دروازه پاشیده و محروم شده بود. تازه در برنامه90 هم روی خط آمد و به فردوسی‌پور گفت این اعتقادات من است. حالا اعتقاداتش را توی کیسه ریخته و برای جادو و جنبل در لیگ زنان استفاده می‌کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید