02
شنبه 16 اسفند 1399
شماره 8175
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لبه تیز قهر مردم سمت اصلاحات نیست

روی خط سیاست
عبدالواحد موسوی لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات درباره روابط مردم با اصلاح‌طلبان و تأثیر آن در انتخابات ریاست‌جمهوری1400 گفت: من یک برداشت شخصی دارم.
ویژه
شورای مرکزی حزب اعتمادملی عصر دیروز الیاس حضرتی را به عنوان دبیرکل این حزب و جانشین مهدی کروبی انتخاب کرد.
دیپلماسی
به‌دنبال توافق مجدد تهران با آژانس انرژی اتمی امیدواری‌ها برای احیای برجام بیشتر از گذشته شده؛ آنچنان که هم تروئیکای اروپایی را متقاعد به انصراف از قطعنامه ضد‌ایرانی کرده است و هم گروسی را آماده سفر مجدد به تهران.   روندی که کاظم غریب‌آبادی، نماینده ایران در آژانس، آن را به گشایش‌های جدید تعبیر و اعلام کرده: «ایران پنجره جدیدی از فرصت را پیش روی طرف‌های دیگر برجام گشوده است و طرف‌های دیگر برجام می‌توانند با اقدامات عملی از این پنجره استفاده کنند.»

توصیه رهبر معظم انقلاب درباره سفرهای‌نوروزی

آیت‌الله خامنه‌ای در مراسم روز درختکاری: هر چه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد باید عمل شود. اگر سفر را ممنوع کردند، مردم به سفر نروند
رهبری
به‌مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی، رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش‌ازظهردیروز جمعه  2اصله نهال میوه کاشتند.

یکدست شدن حاکمیت به ضرر کشور است

سیدحسن خمینی، نوه بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: معنای رفع گسست نسلی این نیست که نسل امروز هر آنچه قبلی ها انجام داده اند را بگوید درست است.
زنان در خانه ورزش کنند
حجت‌الاسلام ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه ورزش بانوان در خانه و مدرسه می‌تواند انجام شود، ابراز داشت: مسئولان نباید درگیر برخی از رفتارهای هیجانی شوند و باید در این زمینه به اصول دینی و احکام اسلامی توجه داشته باشند.