17
سه شنبه 12 اسفند 1399
شماره 8172
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جودوی ایران رفع تعلیق شد؟ رفع تعلیق، می‌توانست بهترین خبر برای جودو در 20‌ماه گذشته باشد اما اصل خبر متفاوت از چیزی بود که دیروز منتشر شد.
بعد از اختصاص یافتن تنها 9رأی به علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال، بسیاری از هواداران ورزش این موضوع را شکستی برای فوتبال ایران ارزیابی کردند.
طوری که انگار یک لحظه آرامش برای استقلال حرام باشد، این تیم بلافاصله بعد از رفع مسئله مهدی قائدی درگیر داستان رشید مظاهری شد.
دیروز درست در سالروز تولد کارلوس کی‌روش، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، یکی دیگر از سرمربیان خارجی موفق تاریخ فوتبال ما چشم از جهان فرو بست.
دیروز در باشگاه بارسلونا بگیر و ببند بود و افرادی مثل ماسفرر دست راست بارتومئو و از مدیران اصلی دوره ریاست ساندرو راسل، اسکار گراو و حتی خود بارتومئو، رئیس سابق بارسلونا و رومان گومز پونتی، رئیس سابق خدمات حقوقی بارسا توسط پلیس دستگیر شدند.
87نفری که در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حضور داشتند 70نفر به نایب‌رئیسی شهره موسوی رأی دادند اما آیا او این مقبولیت را در جامعه فوتبال و فوتسال زنان هم دارد؟

صدر بدون تغییر

پرسپولیس و سپاهان نیم فصل دوم را با پیروزی آغاز کردند اما استقلال نبرد و از بالانشینان فاصله گرفت
در شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر، پرسپولیس باز هم به روند بردهای حداقلی خود برگشت و با تک‌گل سیدجلال حسینی سایپا را شکست داد.
علی پاکدامن: سقف قرارداد در لیگ شمشیربازی 27میلیون تومان است!

علی پاکدامن: سقف قرارداد در لیگ شمشیربازی 27میلیون تومان است!

شاید به‌نظرتان قرارداد 27 میلیونی برای یک ورزشکار المپیکی شوخی باشد ولی علی پاکدامن المپین ایران دقیقا با همین مبلغ قرارداد در لیگ شمشیربازی حضور داشت. شمشیربازی ایران در سال‌های گذشته روند رو به رشدی داشته است تا جایی که احتمال رسیدن به مدال المپیک، دیگر برای آنها دور از دسترس نیست.
امان از آن لایک
امان از آن لایک
کجای کار حاج‌صفی ایراد داشت؟
بعد از پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال و شکست علی کریمی، اعضای فوتبالی مجمع به‌خاطر رأی‌ندادن به کریمی به‌شدت مورد انتقاد افکار عمومی قرار گرفتند.

زیریک‌خم/ قحط‌الرجال در کشتی

عبدالمهدی نصیرزاده، رئیس سازمان لیگ کشتی حدود 2‌ماه پیش به‌عنوان رئیس فدراسیون پرورش اندام انتخاب شد. با این حال اصرار بر ماندن در منصب ریاست سازمان لیگ کشتی بسیار عجیب است.

نکته بازی/اینها همان بی‌برنامه‌ها نیستند؟

شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، برنده غیرمنتظره انتخابات فدراسیون فوتبال در نخستین مصاحبه‌اش مدعی شد فوتبال پیش از این بدون برنامه اداره می‌شد و از حالا به بعد به یمن حضور او قرار است دارای برنامه مدون باشد. بسیار هم خوب

آمار بازی/ متریکا

آمار بازی
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8172
نقل قول