۷
یکشنبه 24 دی 1396
شماره 7296
زیست‌بوم
23023611
02123023907
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت گردشگری ایران

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری سازمان میراث فرهنگی گفت که در 5سال گذشته، یک میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی در صنعت گردشگری ایران صورت گرفته که طرح‌های آن نیز مصوب شده اما قیمت گران و کاذب زمین در کلانشهرها مهم‌ترین مانع برای تحقق کامل این سرمایه‌گذاری‌هاست.
ویژه
معاون میراث فرهنگی سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اعلام کرد: پرونده 52 اثر تاریخی شاخص کشور برای ثبت جهانی در یونسکو در فهرست موقت این سازمان قرار گرفت.
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از رایزنی شورای شهر تهران با مالکان خانه نیما یوشیج برای حفظ این خانه خبر داد.
تالاب
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از رئیس سازمان برنامه و بودجه درخواست کرد در برنامه‌ریزی‌ها و تخصیص بودجه، منابع بیشتری را به محیط‌زیست اختصاص دهد زیرا طی سال‌های اخیر در حق محیط‌زیست کم لطفی شده است.
مدیر پایگاه جهانی مسجد جامع اصفهان گفت: از یک سال پیش مشاور سازمان یونسکو در حال مطالعه روی مسجد جامع و تحرکات پیرامون آن است.
درصورت استقبال از قطارهای گردشگری داخلی در کشور، سومین قطار گردشگری با برنامه‌ریزی و نظارت شرکت راه‌آهن ایران به سمت شهر تاریخی زواره حرکت می‌کند.

صادرات چوب به قیمت رکود کارخانه‌های داخلی

مدیر گروه جنگل دانشکده منابع طبیعی ومحیط‌زیست واحد علوم وتحقیقات: صدور چوب صنوبر به خارج صدور آب مجازی است
منابع طبیعی
مدیر گروه جنگل، مرتع وآبخیز دانشکده منابع طبیعی و محیط‌زیست دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات نسبت به پیامدهای نامطلوب صادرات چوب هشدار داد.
بازدید گردشگران 20کشور از تخت‌سلیمان

بازدید گردشگران 20کشور از تخت‌سلیمان

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت سلیمان تکاب گفت: امسال 3هزار و 917گردشگر از 20کشور از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان و زندان سلیمان بازدید کردند.
کشف صدها هزار پوند عاج فیل قاچاق
کشف صدها هزار پوند عاج فیل قاچاق
مقامات تایلند از کشف محموله بزرگ عاج فیل در فرودگاه بانکوک خبر دادند.
PDF زیست‌بوم
کوتاه زیست‌بوم
بیست‌و‌هشتم آذرماه سال‌جاری نمایشگاهی با عنوان «پروژه پیش از تاریخی زهره، گورستان 6هزار ساله تُل‌‌چگاسُفلی» در موزه ملی ایران گشایش یافت.