۵
یکشنبه 24 دی 1396
شماره 7296
بورس‌وبانک
23023620
02123023903
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نماگرهای بازار سرمایه

بورس
شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته 411واحد رشد کرد و به 96هزارو 627واحد رسید، شاخص فرابورس هم با 11پله صعود در محدوده 1087واحد قرار گرفت.
ویژه
هرچند رئیس‌جمهور، دستور پرداخت سود سهام عدالت را دوشنبه هفته قبل و در حضور مدیران ارشد وزارت اقتصاد صادر کرده اما با وجود این، هنوز برخی بانک‌ها در واریز سود به‌حساب مشمولان تعلل می‌ورزند و مبالغ سود بعضی مشمولان را در حساب‌های خود نگه داشته‌اند.
مدیرعامل شرکت مدیریت دارایی مرکزی بازار سرمایه اعلام کرد: اوراق اجاره شرکت خدمات ارتباطی رایتل که در دی‌ماه1392 با حجم 3هزار میلیارد ریال منتشر شده بود، سررسید شد.
بانک مرکزی در ادامه سیاست تحدید حوزه فعالیت‌های مرتبط با بازارسرمایه از همه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی خواست از پذیرش تضامین نهادهای مالی فعال در بورس ازجمله شرکت‌های کارگزاری خودداری کنند.

بورس در برابر بلوف‌های سیاسی ترامپ واکسینه شد

با مشخص شدن نتایج تهدیدهای رئیس‌جمهور آمریکا بازارسهام تهران بار دیگر موج صعودی خود را از سر گرفت
گزارش
شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته پس از مشخص‌شدن نتایج تهدیدهای توخالی رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر خروج از برجام،  بار دیگر رشدش را از سر گرفت و تحت‌تأثیر این رشد بازده بورس به مرز 26درصد رسید.
PDF بورس‌وبانک
کوتاه بورس‌وبانک
حجم معاملات آتی سکه طی هفته گذشته در بورس کالای ایران به ۱۲۸ هزار و ۱۰۵ قرارداد افزایش یافت. در این هفته ارزش مبادلات انجام شده در بازارسکه بورس کالا به ۲۰ هزار و ۹۳۷ میلیارد ریال رسید.
سازمان خصوصی‌سازی‌ با انتشار اطلاعیه‌ای زمان و شرایط واگذاری بلوک‌های سهام ۱۷.۳درصدی بیمه البرز و ۱۸.۸درصدی بیمه آسیا را در بورس اعلام کرد.