۲
یکشنبه 24 دی 1396
شماره 7296
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ظریف: راهی جز گفت‌وگو وجود ندارد

دیپلماسی
به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد جواد ظریف که در نخستین اجلاس گفت‌وگو‌های آسیایی سخنرانی می‌کرد با بیان اینکه نیازمند گفت‌وگوی فرهنگی هستیم، گفت: پارادایم کنونی روابط بین‌الملل، مبتنی بر دشمن‌انگاری و اعتقادسازی برای کوبیدن دشمنان فرضی است.
ویژه
حسن روحانی، رئیس‌جمهور:ضروری است با ادامه مذاکرات و پشتیبانی بیشتر وزارت خارجه، تمام امکانات لازم برای دسترسی سریع‌تر و اطلاع از وضعیت خدمه نفتکش از کشورهای همجوار و تسریع همکاری‌های دولت چین به‌کار گرفته شود.
محسن هاشمی، فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگویی درباره دلیل تأخیر 20ساله در انتشار خاطرات آیت‌الله گفته است:حفظ فاصله‌ای حدود 20سال بین نگارش و زمان انتشار این فرصت را ایجاد می‌کند که حساسیت کمتری نسبت به وقایع و مسائل مورد اشاره در خاطرات وجود داشته باشد .
مراسم تشییع پیکر واعظ شهیر حجت‌الاسلام مهدی مظاهری روز گذشته با حضور مردم و مسئولان در اصفهان برگزار شد.
ایران در 10بند پاسخ شروط چهار گانه ترامپ را داد

پاسخ ایران و اروپا به معرکه‌گیری ترامپ

ایران در بیانیه‌ای 10بندی به شروط 4 گانه ترامپ برای برجام پاسخ داد
بین الملل
شرط و شروط چهارگانه ترامپ برای تمدید دوباره تعلیق‌ها البته آنقدر رؤیایی بود که وزارت خارجه ایران دست به‌کار شد و در 10بند به او جواب داد و صراحتا اعلام کرد که هیچ تغییری را نه در توافق، نه اکنون و نه در آینده نخواهد پذیرفت.
جنجال نسازیم

جنجال نسازیم

مسئله برجام و آنچه این روزها توسط آمریکایی‌ها بر سر آن آمده است را باید به‌طور واقع بینانه‌ای تحلیل کرد.
شهر در رسانه ها
روزنامه «قدس» در گفت‌وگو با یکی از فعالان اجتماعی با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری جدید قزوین برای رفع نیازهای این شهر، بر این باور است که بسیاری از مسئولان در ساخت و سازهای شهری برداشت‌هایی مشابه شهرهای سواحل جنوبی خلیج‌فارس دارند که به رقابت در برج‌سازی‌ و پاساژسازی می‌پردازند .
PDF ایران
کوتاه ایران
سفیر ایران در عراق روز گذشته در نشستی خبری در تهران به رابطه ایران با منطقه اقلیم کردستان اشاره کرد و گفت: گرچه در قضیه کردستان  شکافی در روابط ایران و اقلیم به‌وجود آمد، اما همواره روابط ایران و اکراد حسنه بوده است.