۳
یکشنبه 24 دی 1396
شماره 7296
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فروش 1500میلیارد تومان اوراق مشارکت برای کاهش آلودگی هوای تهران

ترافیک
پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر فروش 1500میلیارد تومان اوراق مشارکت برای کاهش آلودگی هوا که در کمیسیون عمران مجلس مصوب شده، این روزها در دستور کار کمیسیون تلفیق قرار دارد.
ویژه
سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که آنچه امروز در دستور جلسه یکشنبه ٢٤ دی شوراست،  بررسی لایحه «طرح جدید ترافیک» نیست، بلکه صرفا بررسی «یک فوریت» آن است.
معاون پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انجام اقداماتی برای ایمن‌سازی 13پاساژ در بازار تهران خبر داد.

شهروندان معضلات شهر را گزارش می‌دهند

اعضای شورای شهر یا مدیران شهرداری به وسیله فضای مجازی یا ارتباط مستقیم از نظرات شهروندان باخبر می‌شوند
شهر
شهروندان نسبت به اتفاقاتی که در شهر روی می‌دهد حساس هستند و با توجه به انتخابی که در اردیبهشت ماه امسال داشتند، نسبت به اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری واکنش نشان می‌دهند.

تشدید آلودگی هوا در برخی کلانشهرها

تهران اگرچه صبح دیروز هوای ناسالمی داشت و شاخص ساعت 8 صبح عدد 135 را نشان می‌داد اما به مدد وزش بادی که پیش‌بینی شده بود شاخص در ساعت 12 به عدد 79 و شرایط سالم رسید.
احداث نخستین بوستان ایمنی کشور در تهران
اولین بوستان تخصصی ایمنی در ایران، در غرب تهران احداث خواهد شد.
PDF شهر
کوتاه شهر
افرادی که مطالبات آنها کمتر از 500میلیون تومان بوده و اسامی آنها از سوی مناطق به مرکز ارسال و مورد تأیید ادارات کل حسابرسی و مالی قرار گرفته است، برای دریافت مطالبات خود به بانک شهر مراجعه کنند.
مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران، از پیشرفت 95درصدی عملیات مقاوم‌سازی‌ و بهسازی لرزه‌ای پل‌های تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید چمران با مسیر ورودی نمایشگاه بین‌المللی شهر تهران خبر داد.