• یکشنبه 24 دی 1396
  • الأحَد 26 ربیع الثانی 1439
  • 2018 Jan 14

بسته‌ای برای رونق کسب و کارهای نوپا

وزارتخانه‌های ارتباطات ، اقتصاد و تعاون به همراه معاونت علمی ریاست‌جمهوری تفاهمنامه تأمین مالی کسب‌و کارهای نوین امضا کردند
وزرای امور اقتصادی و دارایی و ارتباطات و فناوری روزگ0ذشت0ه در حالی تفاهمنامه‌ای چهارجانبه بین وزارتخانه‌های یادشده با مشارکت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونت علمی ر‌یاست جمهوری برای مدل‌های تأمین مالی سرمایه جمعی جهت کسب و کارهای نوپا و نوین را امضا کردند که این روزها فیلترشدن برخی شبکه‌های اجتماعی مانعی بر سر راه بسیاری از کسب و کارهای مبتنی بر پیام‌رسان ها ایجاد کرده است.
در نخستین اجلاس‌گفت‌وگوهای‌آسیایی بیان شد

ظریف: راهی جز گفت‌وگو وجود ندارد

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد جواد ظریف که در نخستین اجلاس گفت‌وگو‌های آسیایی سخنرانی می‌کرد با بیان اینکه نیازمند گفت‌وگوی فرهنگی هستیم، گفت: پارادایم کنونی روابط بین‌الملل، مبتنی بر دشمن‌انگاری و اعتقادسازی برای کوبیدن دشمنان فرضی است.

جنجال نسازیم

مسئله برجام و آنچه این روزها توسط آمریکایی‌ها بر سر آن آمده است را باید به‌طور واقع بینانه‌ای تحلیل کرد.

شهروندان معضلات شهر را گزارش می‌دهند

شهروندان نسبت به اتفاقاتی که در شهر روی می‌دهد حساس هستند و با توجه به انتخابی که در اردیبهشت ماه امسال داشتند، نسبت به اقدامات صورت گرفته از سوی مدیریت شهری واکنش نشان می‌دهند.

چرا کاربران ایرانی از تلگرام مهاجرت نمی‌کنند؟

رفتارهای کاربران تلگرام این‌روزها قابل پیش‌بینی نیست. بستن تلگرام قرار بود دسترسی‌ها را کمتر کند و سر مردم را از گوشی‌های همراه‌شان بیرون بکشد اما اینطور نشد.

غوغای دریادلان و چشم‌انتظاران

مویه می‌کند. چادرش را جمع می‌کند. باز هم زجه می‌زند. رنج تمام چهره‌اش را پوشانده است.

بازدید از اوین به تعویق افتاد

تشدید آلودگی هوا در برخی کلانشهرها

صادرات چوب به قیمت رکود کارخانه‌های داخلی