• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
سه شنبه 9 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99437
+
-

نکته بازی

خیلی شانس آوردی آقای پودولسکی!
درست در روزهایی که اینستاگرام صفحه خواننده زیرزمینی حمله‌کننده به علی کریمی را به دلایل اخلاقی مسدود کرده، لوکاس پودولسکی با انتشار تصویری از خودش در کنار کریمی به ستایش از این فوتبالیست بازنشسته ایرانی پرداخته است. پودولسکی از همبازی بودنش با جادوگر نوشته و او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران خوانده است. به‌نظرمان پودولسکی خیلی شانس آورد که صفحه آن خواننده تعطیل شده و او موقتا تریبونی برای فحاشی ندارد؛ وگرنه به‌خاطر همین پست حسابی از خجالت او در می‌آمد و حتی احتمال داشت هوادارانش را زیر صفحه لوکاس بفرستد تا برایش بغ‌بغو کنند! به هر حال این هم داستانی بود برای خودش. تنها حسن حوادث اخیر آن بود که یک‌بار دیگر ثابت کرد به قول سعدی شیرین‌سخن: «سنگ بدگوهر اگر کاسه زرین بشکست، قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

ما هم کم «جایزه بده» نیستیم
مهدی محمدنبی در توصیف مارک ویلموتس از عبارت «جایزه بگیر» استفاده کرده است. جایزه بگیر، یعنی کسی که دنبال فرصت است تا مال مفت به‌دست بیاورد. منتها ناچاریم به جناب دبیر کل فدراسیون گوشزد کنیم ما هم کم «جایزه بده» نیستیم و خارجی‌ها حق دارند از فرصتی که در اختیارشان قرار می‌دهیم سوءاستفاده کنند. شما به همین ماجراهای تراکتورسازی نگاه کن؛ می‌گویند به زنوزی توصیه شده بود با کنستانت قرارداد یکساله ببندد، اما او قرارداد چهارساله بسته تا حالا ناچار به پرداخت غرامت 800هزار دلاری شود. اصلا چطور است سراغ پرسپولیس برویم؛ باشگاهی که شما تا همین یک ‌ماه پیش عضو هیأت‌مدیره آن بودید و به قطع همکاری با گابریل کالدرون مفتخر شدید. الان پول کل فصل را باید به کسی بدهید که فقط نیم‌فصل کار کرده؛ خب این اسمش جایزه نیست استاد؟

بیست روزه چطور فهمیدید؟
اگر از ما می‌پرسید می‌گوییم احمد سعادتمند انتخاب خوبی برای مدیرعاملی استقلال نیست، اما انصافا کنجکاویم بدانیم بازیکنان این تیم فقط ظرف 20روز چطور به این درجه از اطمینان در مورد ناکارآمدی او رسیدند که پست مشترک انتقادی علیه‌اش روی اینستاگرام گذاشتند؟ بابا بگذارید عرق طرف خشک شود، 2 ‌ماه بگذرد، بعد اگر کاری نکرد از خجالتش در بیایید. از سوپرگاف رسید جعلی میلیچ و دیاباته که بگذریم، سعادتمند توانست لااقل قرارداد زمین شماره دوی آزادی را برای تمرینات استقلال ببندد و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کادر فنی را رفع کند. تصاویر منتشر شده از زمین هم نشان می‌دهد وضعیت بدی ندارد. اگر قرار باشد اینطوری با آدم‌ها برخورد کنیم، لابد نفر بعدی که مدیرعامل استقلال می‌شود قبل از انتخاب و گرفتن حکم باید یک پولی به‌حساب بازیکنان بریزد تا جلوی اعتراض آنها را بگیرد!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید