• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
سه شنبه 9 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 99399
+
-

یک چیز خوب کوچولو

ویترین
یک چیز خوب کوچولو


«یک چیز خوب کوچولو» دربرگیرنده 7داستان از برگزیدگان جایزه اُ. هنری با ترجمه لیدا طرزی است. در معرفی ناشر از این مجموعه آمده است: جایزه اُ. هنری که هر ساله به داستان‌هایی کوتاه که مفهوم یا ارزشی استثنایی را درون خود منتقل می‌کنند اهدا می‌شود، جدای از انتخاب اثر برگزیده، دست به انتخاب آثار دیگری نیز می‌زند که از سوی هیأت داوران این جایزه شایسته تقدیر شناخته شده‌اند و در قالب یک کتاب سالانه منتشر می‌شود.
در «یک چیز خوب کوچولو» 7 داستان کوتاه از نویسندگان صاحب سبکی که آثاری از آنها در آمریکای شمالی و کانادا منتشر شده به مخاطبان عرضه شده است.
در میان این آثار می‌توان به داستان‌هایی از جان آیداپک، ریموند کارور، لی بوچانان، پیتر مینک، گلوریا ولان، دیوید پلنت و دبلیو. دی. وِدرِل اشاره کرد.
آنچه درباره این مجموعه و داستان‌های آن بیش از هر چیز مخاطب را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد، شگفت‌انگیز بودن هر داستان در عین ارتباط نداشتن موضوعی و محتوایی آنها با یکدیگر است. سرویراستار و داوران این دوره از جایزه اُ.هنری سعی کرده‌اند وجوه ممیزه انتخاب آثار این کتاب را در روایت و اتفاق داستانی یا حس شگفت‌انگیزی قرار دهند که این کتاب در روایت خود سعی در بازگویی آن دارد و از این رهگذر مخاطبان این داستان‌ها نیز در دل این کار با اتفاقاتی بسیار بدیع و عجیب و نو (در زمانه نوشتن داستان) روبه‌رو می‌شوند و همین مسئله است که بر جذابیت بیشتر داستان‌های این مجموعه در زمانه خود افزوده است.
انتشارات کتاب نیستان این کتاب را در 120صفحه با شمارگان 800نسخه به بهای 25هزار تومان منتشر کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید