• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98821
+
-

درگیری مرگبار همسایه‌ها بر سر جای پارک خودرو


دعوای همسایه‌ها بر سر جای پارک خودرو به مرگ یکی از آنها ختم شد. به گزارش همشهری، ساعت 11صبح سی و یکم فروردین‌ماه امسال به قاضی جنایی تهران مرگ مرموز مرد جوانی گزارش شد. تحقیقات در این خصوص آغاز و مشخص شد که متوفی با مرد همسایه درگیر شده و بر اثر برخورد با خودروی تیبا جان باخته است. به‌دنبال این حادثه خانواده قربانی از مرد همسایه شکایت کرده و مدعی شدند مرد تیباسوار عمدا پسرشان را زیر گرفته است. ماموران با حضور در محل حادثه به تحقیق از پدر متوفی پرداختند. او گفت: مرد همسایه مدت‌هاست که ماشین تیبایش را مقابل ساختمان ما پارک می‌کند. بارها به او تذکر دادیم که اینجا پارک نکند اما اهمیتی به اعتراض و تذکرهای پی‌درپی ما نمی‌داد. وی ادامه داد: روز حادثه باز مرد همسایه ماشینش را مقابل ساختمان ما پارک کرد و من  به همراه پسرم از خانه بیرون آمدیم که با او صحبت کنیم.  اما کار به درگیری کشیده شد و  ناگهان مرد همسایه پشت فرمان ماشینش نشست و عمدا دو بار پسرم را زیر کرد و گریخت. 

بازداشت
با این شکایت،  قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دستور بازداشت راننده تیبا را صادرکرد. مأموران راهی خانه وی شدند اما وی در آنجا نبود. مشخصات خودروی تیبا در اختیار واحدهای گشتی قرار گرفت تا اینکه مأموران گشت یکی از کلانتری‌ها مرد 30ساله را دستگیر کردند.  وی در تحقیقات منکر قتل عمدی شد و گفت مرگ پسر جوان یک حادثه بود. او ادامه داد:  خانه ما پارکینگ ندارد و من مجبورم مقابل ساختمان دیگران پارک کنم. چندبار هم ناچار شدم ماشین را مقابل ساختمان قربانی پارک کنم که با اعتراض او و پدرش روبه‌رو شدم. حتی چند روز قبل از حادثه هم با آنها جر و بحثم شد که ماجرا ختم به خیر شد اما روز حادثه بار دیگر ناچار شدم مقابل ساختمان متوفی پارک کنم چون اصلا جا نبود و همین باعث دعوای ما شد. 
متهم در ادامه توضیح داد: درگیری من با پدر و پسر 4دقیقه هم طول نکشید و من برای اینکه کار به جاهای باریک نکشد سوار ماشینم شدم که آنجا را ترک کنم. اما آنها به طرف ماشین آمدند و من ناخواسته با پسرجوان تصادف کردم. خیلی دستپاچه شده بودم و برای اینکه از پارک بیرون بیایم و آنجا را ترک کنم دومرتبه ناخواسته از روی پسرجوان رد شدم. من به هیچ عنوان قصد کشتن او را نداشتم و از مرگ او و عزادار شدن خانواده‌اش در این شرایط به‌شدت ناراحتم.
بعد از تحقیق از وی، قاضی دستور بازداشت وی و انجام تحقیقات بیشتر را صادر کرد. به این ترتیب مرد بازداشت شده در اختیار مأموران آگاهی تهران قرار گرفت. از سوی دیگر با دستور قاضی جنایی، کارشناس راهی محل حادثه شده تا علت این تصادف مرگبار را بررسی و مشخص کند که این حادثه عمدی بوده یا نه.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید