• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 2 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 98812
+
-

اعتراف همسر دوم به قتل مرد بازنشسته

اعتراف همسر دوم به قتل مرد بازنشسته


با دستگیری همسر دوم مرد بازنشسته که در خانه‌اش در مشهد به قتل رسیده بود، وی اعتراف کرد که به‌خاطر اختلافاتی که با شوهرش داشته او را به قتل رسانده است.
به گزارش همشهری، شامگاه شنبه ساکنان کوچه‌ای در محله طبرسی مشهد با مشاهده دودی که از طبقه دوم خانه همسایه‌شان به هوا بلند شده بود با آتش‌نشانی تماس گرفتند. آتش‌سوزی در طبقه دوم خانه‌ای دوطبقه رخ داده بود و وقتی آتش‌نشانان حریق را مهار کردند با جسد مردی 60ساله که داخل حمام افتاده بود روبه‌رو شدند. وجود آثار ضرب و جرح روی بدن و صورت این مرد از این حکایت داشت که وی به قتل رسیده و قاتل برای ردگم کردن اقدام به آتش‌زدن خانه کرده است. او حتی شیر گاز خانه را باز گذاشته بود که خانه منفجر شود و همه سرنخ‌ها از بین برود اما با حضور به موقع آتش‌نشانی و قطع شدن شیر اصلی گاز ساختمان، این اتفاق رخ نداد.
با گزارش ماجرا به قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد، کشیک جنایی مشهد و حضور وی و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات آغاز شد. آثار به جامانده در محل حادثه از این حکایت داشت که قاتل ابتدا مرد بازنشسته را به قتل رسانده و سپس جسد او را روی زمین کشیده و به داخل حمام برده و پس از آن اقدام به آتش زدن وی و همچنین رختخوابش کرده است. مأموران همچنین متوجه شدند که مقتول به‌رغم داشتن زن و فرزند، از مدتی قبل با زنی حدودا 40ساله ازدواج کرده و همراه او در این خانه(محل حادثه) زندگی می‌کرده است. همسایه‌ها می‌گفتند که این زن و شوهر مدام با هم اختلاف داشتند و از سوی دیگر آنها زن 40ساله را دیده بودند که لحظاتی قبل از آتش‌سوزی درحالی‌که عجله داشت و سراسیمه بود، از خانه خارج شده بود. با این اطلاعات قاضی احمدنژاد، دستور بازداشت همسر مقتول را به اتهام قتل صادر کرد و تحقیقات برای دستگیری او شروع شد. با این حال کسی نمی‌دانست او کجا رفته است. در این شرایط ردزنی‌های تخصصی ادامه یافت و کارآگاهان به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد این زن پس از حادثه به یکی از روستاهای اطراف گریخته و در خانه‌ای که در آنجا داشت مخفی شده است. کارآگاهان به سرعت راهی این محل شدند و توانستند مظنون پرونده را در خانه روستایی دستگیر کنند. این زن وقتی پیش روی قاضی جنایی قرار گرفت به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: من و شوهرم پس از ازدواج دچار اختلافات زیادی شدیم. بر سر هر مسئله‌ای بحثمان می‌شد و درگیر می‌شدیم. دیگر از این زندگی خسته شده بودم و چون از شوهرم کینه به دل گرفته بودم تصمیم گرفتم او را به قتل برسانم. شب حادثه، وقتی او در رختخوابش خوابیده بود، یک میله آهنی برداشتم و چند ضربه به سرش زدم او را به قتل رساندم. بعد جسدش را روی زمین کشیدم و به داخل حمام بردم و سپس رختخوابش و همچنین لباسش را آتش‌زدم. بعد هم شیر گاز را باز گذاشتم که خانه منفجر شود و فرار کردم اما نقشه‌ام نگرفت و دستگیر شدم. با اعترافات این زن، قاضی احمدی‌نژاد برای او قرار بازداشت موقت صادر کرد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید