• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 31 فروردین 1399
کد مطلب : 98581
+
-

با مردم

با مردم









اپلیکیشن شاد پرنقص و دردسرساز
اپلیکیشن شاد از همان روزهای اول معرفی برای آموزش از راه دور دانش‌آموزان، والدین و دانش‌آموزان را به دردسر انداخت. اول که مجبور شدیم برای ثبت‌نام و احراز هویت از کافی‌نت‌ها کمک بگیریم. قطع و وصل و کندی سرعت هم بماند اما دیروز تمامی کلاس‌هایی که در این اپلیکیشن معرفی شده بود، به ناگهان محو شد و هرچقدر هم پیگیر می‌شویم نتیجه‌ای نمی‌گیریم. مسئولان مدرسه هم به دلایل مختلف پاسخگو نیستند و عنوان می‌کنند این نرم‌افزار پهنای باند کافی در اختیار ندارد. اگر از همان اپ‌های موجود استفاده می‌شد چه مشکلی بود که این همه دردسر و هزینه برای ما ساخته‌اند؟
سرویان از تهران 

وعده حل مشکل چاپ کارت ملی عملی نشد
درحالی‌که مسئولان مکرر قول داده بودند مشکل چاپ کارت‌های ملی که به‌دلیل نبود کاغذ مخصوص مدت‌ها بلاتکلیف مانده بود، حل شود، این اتفاق نیفتاد و هنوز طبق آماری که خودشان اعلام می‌کنند چند میلیون نفر کارت ملی ندارند! آیا بهتر نبود قبل از باطل کردن کارت‌های ملی قدیمی فکر چنین روزی را می‌کردند؟ حداقل یک کارت معتبر دستمان بود نه یک کاغذ پاره که رسید دریافت کارت ملی است که معلوم نیست کی به دستمان برسد!
وحدانی از شیروان خراسان شمالی

کرونا دلیل موجهی برای گران‌ترشدن همه‌‌چیز نیست
ظاهرا در بحران کرونا همه‌‌چیز رها شده و گرانی پشت گرانی هر روز کمر مردم را خم می‌کند.
شهباز سعیدی از کرج

دستکش و ماسک پس از پایان کرونا عرضه خواهد شد؟
با گذشت روزهای متمادی از پخش گزارش‌های مربوط به کشف ماسک و دستکش و... از صدا و سیما همچنان این اقلام نایاب است و در بعضی نقاط به 3برابر قیمت فروخته می‌شود. اگر واقعا این اقلام کشف شده الان کجاست و چرا وارد بازار و به قیمت مناسب عرضه نمی‌شود؟ از مسئولان محترم خواهشمندم فقط حرف نزنند و عمل کنند.
نظری از تهران

مسئولان اینقدر به هم نان قرض ندهند
در شرایطی که تأثیر یک کار اشتباه یا دیرهنگام در جامعه به سرعت مشخص می‌شود و اطلاع‌رسانی گسترده‌ای از فعالیت‌های همه صورت می‌گیرد برخی مسئولان فقط به هم نان قرض می‌دهند. مثلا یکی از مسئولان در بحث حقوق‌های نجومی یکی از بزرگ‌ترین دریافت‌کنندگان این حقوق‌ها را ذخیره نظام می‌نامند. آیا رواست اینگونه سخن گفتن؟
حمید ملاابراهیمی از گنبدکاووس

در مورد وام‌های صندوق بازنشستگی فرهنگیان اطلاع‌رسانی شود
به‌عنوان یک بازنشسته فقط زمانی ازپرداخت وام صندوق بازنشستگی فرهنگیان مطلع می‌شویم که برای عده‌ای قصد واریز دارند! هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی نمی‌کنند مگر به آشنایان خودشان! این انصاف است؟
سرپرست از تهران

چه‌کسی خسارت مراکز خرید و پاساژها را جبران می‌کند؟
درحالی‌که پاساژها و مراکز خرید امکانات بهداشتی بیشتری برای مبارزه با کرونا دارند و ورود و خروج در آنها به نسبت بازارها و مغازه‌ها قابل کنترل‌تر است چرا مسئولان اجازه می‌دهند که کسب و کارهای خیابان‌های پرتردد آغاز شود درحالی‌که نه سرویس بهداشتی دارند نه فضای بهداشتی، اما اغلب پاساژها و مراکز خرید تهویه هوا دارند، با انبوه جمعیت مواجه نمی‌شوند، امکانات بهداشتی دارند. چطور فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای حتی در بخش کالا و لباس و طلا فعالند، اما پاساژها و مراکز خرید همچنان باید صبوری کنند؟ فکر ویژه‌ای برای کسبه این مراکز کرده‌اند که ما کسبه از آن بی‌خبریم؟
شهرام معماریان، کرج

فرهنگ آپارتمان‌نشینی در این روزها بیشتر رعایت شود
در روزهای قرنطینه کرونا که به‌نظر می‌رسد همچنان ادامه داشته باشد، رعایت فرهنگ آپارتمان‌نشینی ضروری‌تر به‌نظر می‌رسد زیرا خانواده‌ها چه بسا تحمل کمتری دارند و سروصدا بیشتر به چشم‌شان می‌آید. از طرفی رسانه‌ها هم مرتب مردم را به ورزش در خانه توصیه می‌کنند و همین موضوع باعث شده آپارتمان‌ها که اغلبشان هم استانداردهای ساخت را ندارند دائم به‌خود بلرزند و آسایش ساکنان آنها بر هم بخورد.
ابوالفتحی از رشت

نمایندگان و مسئولان افزایش حقوق خود را نپذیرند
از نمایندگان منتخب مردم و مسئولان توقع می‌رود چنانچه افزایش حقوقی برایشان درنظر گرفته می‌شود آن را نپذیرند تا به این وسیله به اقشار ضعیف کمک‌رسانی شود.
مهدوی از سمنان

انسداد تقاطع در حکیمیه
عملیات عمرانی تقاطع خیابان احسان و بلوار بهار در شهرک حکیمیه تهرانپارس بیشتر از شش ماه هست که به پایان رسیده اما به‌دلیل نداشتن چراغ راهنمایی همچنان مسدود است و خودروهای گذری مجبور به طی مسافتی هستند تا از دوربرگردان برای عبور از این تقاطع استفاده کنند. لطفا مسئولان در این مورد رسیدگی کنند.
موسوی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید