• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 30 فروردین 1399
کد مطلب : 98500
+
-

نکته بازی

ربیع‌خواه هم بود، برنده می‌شد!
دستاوردهای باشکوه فوتبال ایران در عرصه نظرسنجی‌های اینترنتی همچنان ادامه دارد و این بار علیرضا بیرانوند به‌عنوان یکی از بهترین ستاره‌های آسیایی تاریخ جام‌های جهانی برگزیده شد. بیرانوند در نظرسنجی برگزار شده روی صفحه اینستاگرامی کنفدراسیون فوتبال آسیا و در رقابت با ستارگانی همچون پارک جی‌سونگ، سامی جابر و کیسوکه هوندا این عنوان را به‌خودش اختصاص داد. البته که بیرو در روسیه واقعا خوب گلری کرد و صحنه مهار پنالتی کریس رونالدو توسط او، تا ابد یکی از قاب‌های ماندگار تاریخ فوتبال ایران باقی خواهد ماند. با وجود این خواستیم بگوییم اگر محسن ربیع‌خواه یا محمد دانشگر هم چند دقیقه در جام‌جهانی بازی می‌کردند احتمالا همین عنوان را از آن خود می‌کردند. اصلا شما الان روی پیج AFC نظرسنجی بگذار رونالدو بهتر است یا ربیع‌خواه؛ بعد نتیجه را ببین!

کجای این «راز» است؟
علیرضا جهانبخش در لایو اینستاگرامش برای هزارمین بار توضیح داده در لیگ دوازدهم در آستانه انتقال از داماش به پرسپولیس بود، اما مسائلی بین مدیران دو باشگاه پیش آمد که این انتقال نهایی نشد. شگفت‌انگیز اینکه بعد از این اظهارات باز هم چند سایت و خبرگزاری پیدا شدند که حرف‌های جهانبخش را با آب‌وتاب تیتر یک کنند: «افشاگری بزرگ آقای ستاره؛ چیزی نمانده بود پرسپولیسی شوم.» در این تیترها شگرد کلیک گرفتن یعنی حذف نام گوینده هم رعایت شده بود تا مردم خبر را باز کنند، اما بعید است حتی یک نفر از آنهایی که اسم جهانبخش را دیدند، از این موضوع بی‌اطلاع بوده باشند. آقا به خدا این دیگر اسمش راز نیست. یعنی جایی باقی نمانده که علیرضا این حرف را نزده باشد؛ از نود و فوتبال 120تا تک‌تک مطبوعات و خبرگزاری‌ها. بی‌خیال دیگر رفقا!

می‌توانید از پس کار بر بیایید؟
شواهد نشان می‌دهد برخی افراد لابی‌های جدی برای رسیدن به کرسی مدیرعاملی پرسپولیس آغاز کرده‌اند که بعضا دامنه آن از وزارت ورزش هم فراتر رفته است! به‌هرحال این صندلی بسیار جذاب است، اما یادتان باشد خیلی زود نوبت حساب و کتاب خواهد رسید. الان این همه برای رسیدن به این منصب تقلا می‌کنید و بعد از انتخاب‌تان هم یک مشت مسیج تبریک تحویل خواهید گرفت، اما از الان فکرهای‌تان را بکنید ببینید می‌توانید از پس غرولندهای بازیکنان، پست‌های اینستاگرامی مشترک‌شان و کوه بدهی‌های داخلی و خارجی بربیایید یا نه؟ آخر همین فصل بیرانوند رفتنی شده و قرارداد علیپور، بشار رسن، مهدی ترابی و... هم تمام می‌شود. در همین فقره آخر آیا واقعا توان نگه‌داشتن این مهره‌ها را دارید؟ اگر ندارید، آماده تبدیل شدن عسل به زهر و یورش‌های دسته‌جمعی در فضای مجازی باشید.

این خبر را به اشتراک بگذارید