• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
شنبه 30 فروردین 1399
کد مطلب : 98498
+
-

جهان

 توافق تلفنی بوفون با یووه
این‌طور که به‌نظر می‌رسد بوفون به این زودی‌ها قصدی برای کنار گذاشتن فوتبال ندارد. روز گذشته در همین رابطه نشریه تورینی توتواسپورت مدعی شد آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس با تمدید یکساله قرارداد بوفون تا پایان فصل 21-2020 موافقت کرده است. ظاهرا توافق بر سر این موضوع، هفته گذشته بعد از یک تماس تلفنی میان آنیلی و بوفون صورت گرفته است. شروط قرارداد جدید بوفون با یوونتوس همان شروط قرارداد فعلی اوست و به این ترتیب او تا 43سالگی در کنار بانوی پیر خواهد ماند. در همین حال توتواسپورت به‌صورت خلاصه، فرضیه ماندن بوفون در یووه تا 44سالگی را هم رد نکرده است. او که تابستان سال گذشته پس از یک سال بازی در پاری‌سن‌ژرمن به یووه برگشت، در این فصل در تمامی رقابت‌ها 11بار درون دروازه بیانکونری ایستاده است. او در 3 بازی کلین‌شیت کرده و در سایر دیدار‌ها 9گل خورده است.

  توتی مدیربرنامه کاپیتان ناپولی
شاید کمی عجیب باشد اما فرانچسکو توتی قرار است به‌عنوان مدیربرنامه کاپیتان ناپولی فعالیت کند. اینطور که خبرنگار کوریره دلواسپورت ایتالیا مدعی شده، لورنزو اینسینیه پس از قطع همکاری با رایولا، صحبت‌هایی با توتی داشته و قرار است کاپیتان سابق رم را به‌عنوان مدیربرنامه‌هایش استخدام کند! اگر این اتفاق رخ دهد توتی که به‌زودی آژانس استعدادیابی‌اش را تاسیس کرده، در گام اول باید با مدیران ناپولی بر سر تمدید قرارداد اینسینیه وارد مذاکره شود. آخرین خبرها از رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که اینسینیه و باشگاه ناپولی به عقد قراردادی که او را تا پایان دوران بازیگری‌اش در سن‌پائولو نگه دارد، تمایل دارند.

  مهاجم رئال در دادگاه
لوکا یوویچ به‌دلیل نقض قوانین قرنطینه در کشور صربستان دادگاهی خواهد شد. مهاجم تیم رئال مادرید در تاریخ 19مارس (29اسفند)، به‌دلیل خروج از قرنطینه توسط پلیس کشور صربستان متوقف شده بود که حالا این گزارش به مراجع قضایی ارجاع شده است. به گزارش مارکـا، یوویچ در آن زمان مصاحبه‌ای انجام داد و علاوه بر عذرخواهی نسبت به قوانین قرنطینه اظهار بی‌اطلاعی کرد. مجازات برای نقض قوانین قرنطینه در کشور صربستان، بین هزار یورو جریمه نقدی تا حکم 3سال زندان متغیر است. الکساندر پریوویچ، دیگر بازیکن تیم ملی صربستان به‌علت نقض قوانین قرنطینه و ملاقات با دوستانش به 3‌ماه حبس خانگی محکوم شده است.

زنیت میختاریان را می‌خواهد
سران باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ با توجه به تغییر قوانین مربوط به بازیکنان خارجی در فوتبال روسیه و اعطای مزایای ویژه به بازیکنان 6کشور ازجمله ارمنستان برای جذب هنریک میختاریان دست به‌کار شد. براساس گزارش Soccer روسیه، نمایندگان باشگاه زنیت سن‌پترزبورگ به‌طور جدی در حال بررسی پروسه انتقال احتمالی هافبک ارمنستانی تیم آرسنال انگلیس در فصل تابستان سال‌جاری میلادی هستند. این بازیکن 31ساله هم‌اکنون به‌صورت قرضی برای تیم رم در سری A ایتالیا بازی می‌کند. طبق قوانین جدید مربوط به لژیونرهای خارجی فوتبال روسیه از فصل آینده بازیکنان ارمنستانی به‌عنوان سهمیه خارجی محسوب نخواهند شد. همین مسئله باعث شده تا تیم‌های روسی تمایل بیشتری به جذب پدیده‌های فوتبال ارمنستان داشته باشند. هنریک میختاریان تا سال2021 میلادی با آرسنال قرارداد رسمی دارد و تیم رم نیز مصمم است در پایان فصل این بازیکن را با وجود مشکلات مالی به‌صورت قطعی بخرد. زنیت روسیه حاضر است برای جذب این ستاره ارمنستانی 20میلیون یورو به آرسنال پرداخت کند.

دو طرح یوفا برای ادامه لیگ قهرمانان
یوفا قصد دارد هر طور که شده فصل جاری به اتمام برسد.طبق ادعای بی بی سی، در طرح اول همزمان با لیگ های داخلی، دو تورنمنت لیگ قهرمانان و لیگ اروپا نیز ادامه پیدا می کنند. بازی‌ها رفت و برگشت خواهند بود و تاریخ فینال نیز 29آگوست در نظر گرفته شود. طرح دوم، ادامه لیگ قهرمانان و لیگ اروپا پس از اتمام لیگ های داخلی است. به این ترتیب که دیدارهای یک چهارم به بعد تک بازی باشد و به صورت تورنمنتی کوچک در یک شهر
 بی طرف برگزار شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید