• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
پنج شنبه 28 فروردین 1399
کد مطلب : 98351
+
-

در بیست و هشتمین روز بهار

در بیست و هشتمین روز بهار

این اولین شماره‌ی سال ۹۹ است و ما دوباره به هم رسیده‌ایم. بنابراین عجیب نیست اگر این‌جا دیدوبازدید می‌کنیم و در بیست‌وهشتمین روز بهار، عید را به هم تبریک بگوییم. پس، سلام! نوروزتان مبارک!
امیدوارم همه‌مان به‌سلامتی این‌روزهای سخت را پشت سر بگذاریم و روزهای پیشِ رو آرام و سبز و روشن باشد. به امید شادی و آرامش و رکاب‌زدن با دوچرخه‌ی کاغذی!

رؤیای لبخند و آرامش
سال سختی برای دوچرخه بود، سخت و گاهی  ناامیدکننده. خوشحالم که از پس مشکلات برآمدید. شماره‌ی رنگارنگ نوروز، با همه‌ی چیزهای ناراحت‌کننده‌ای که اتفاق افتاد؛ یعنی خودِ خودِ بهار. خداقوت و بهار روزگار و بهار دوچرخه‌ای‌تان مبارک.
با رؤیای لبخند و آرامش
و روزهای بهتر
زینب محمدی 17ساله از شهرقدس

یه سال دیگه
وسط این‌همه حال بد و اتفاق بد، خیلی خوشحالم که یه سال دیگه کنارت رکاب زدم و یه سال دیگم باهات رکاب خواهم زد!
دوستت دارم دوست قدیمی!
نرگس دارینی 17ساله از کرج

آرزو
شاید تنها راه نجات، امید و صبوری باشد. همیشه بذری کوچک با امید و صبوری سنگ‌ها را کنار می‌زند و سر از خاک بیرون می‌آورد. کرم‌های کوچک دور خودشان پیله می‌بندند تا رؤیای پروانه‌شدن را به حقیقت برسانند، رود به امید رسیدن به دریا روی زمین جاری می‌شود و سرانجام به دریا می‌رسد.
آرزوی بهاری‌ام این است که امسال غصه‌ی دل‌ها و نگرانی چهره‌ها از بین برود. دوچرخه‌جان، برای تو و هموطنانم سالی سرشار از سلامتی، شادی و مهربانی آرزو می‌کنم.
مریم خالقی‌هرسینی از تهران

رفیق روزهای نامهربونی
امیدوارم هزار تا عید دیگه کنارمون باشی و پر انرژی و شاد و سلامت رکاب بزنی.
مهربون‌ترین رفیق روزهای نامهربونی نوجوان‌ها
زهرا وطن‌دوست از رشت

یک گلدان سبز در روز دوم
اواخر بهمن، لیست کارهای عقب‌مانده را می‌نوشتم، فکر می‌کردم خیلی کار دارم. می‌خواستم سبزه سبز کنم و برای دوستانم کارت‌تبریک بفرستم که دقیقه‌ی 09 به دستشان برسد. می‌خواستم برای دوچرخه، نامه‌ی کاغذی بفرستم. ولی همه‌ی این قرارها قرار نبود انجام شود.
مطمئنم دومین روزی که بشود بیرون رفت یک گلدان سبز می‌خرم (روز اول چند کار مهم‌تر دارم)... فرستادن کارت‌‌تبریک برای تبریک شروعِ پاییز هم شاید جالب باشد... به نظرم هرروزی برای رسیدن یک نامه‌ی کاغذی مناسب است.
عید امسالِ من که با این توجیه‌ها گذشت، ولی از ته قلبم دعا می‌کنم به شما خوش‌تر گذشته باشد.
سال نو مبارک!
زهرا عبدالملکی از تهران

و ممنون از شما که به دوچرخه نوروز را تبریک گفته‌اید:
زهرا آهنگران،‌ نسترن اعجازی،‌ بهاره بیات،‌ گلنار پرورش،‌ نازنین حسن‌پور،‌ محسن خلیلی قیدار،‌ نرگس زارعی،‌ تینا سرمدی،‌ ایلیا عزتی،‌ مریم عزیز‌آبادی،‌ حدیث گرجی،‌ هورسا معظمی،‌ متین میرجانی و سهند نادری.

این خبر را به اشتراک بگذارید