• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 26 فروردین 1399
کد مطلب : 98159
+
-

دعوای آتشین2برادر در مغازه میوه فروشی

دعوای آتشین2برادر در مغازه میوه فروشی


به‌دنبال مرگ آتشین مردی در مغازه میوه فروشی، برادر وی به‌عنوان مظنون به قتل این مرد بازداشت شد.
به گزارش همشهری، چهاردهم فروردین‌ماه، گزارش آتش‌سوزی در مغازه‌ای در مرکز تهران به آتش‌نشانی گزارش شد و آتش‌نشانان راهی محل حادثه که یک مغازه میوه فروشی بود شدند. آنها پس از حضور در محل به مهار آتش پرداختند و 2 برادر 34و 40ساله که در این آتش‌سوزی به‌شدت دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان انتقال یافتند. درحالی‌که 2 برادر تحت درمان بودند، ساعت 9صبح پانزدهم فروردین‌ماه برادر بزرگ‌تر به نام مصطفی به‌دلیل شدت سوختگی جانش را از دست داد و چون ماجرا مشکوک بود، گزارش این حادثه به قاضی جنایی تهران اعلام شد که او دستور تحقیق در این خصوص را صادر کرد. بررسی‌ها حکایت از این داشت مغازه‌ای که دچار حریق شده متعلق به پدر این 2‌برادر بوده است.تا مدتی قبل این 2‌برادر در مغازه میوه فروشی پدرشان کار می‌کردند، اما مصطفی چند وقت قبل برای خود رستورانی تاسیس کرده و کارش را تغییر داده بود. با این حال رستوران به‌دلیل جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شد و او برای تامین مخارج زندگی‌اش تصمیم گرفت به مغازه پدرش برگردد.
ماموران همچنین متوجه شدند که روز حادثه مصطفی در حالی که دستگاه پوز سیار خود را در دست داشت به مغازه میوه فروشی پدرش رفته تا در قسمتی از آنجا کار کند. اما درحالی‌که برادرش هم در مغازه بود ناگهان با یکدیگر درگیر شدند. به گفته شاهدان، برادر کوچک‌تر ظرف بنزین را که در مغازه بود برداشته و روی برادر بزرگترش یعنی مصطفی ریخت که بخشی از بنزین روی بخاری ریخته شده و باعث آتش‌سوزی شد.
با این اطلاعات، قاضی جنایی دستور بازداشت برادرکوچک‌تر را صادرکرد. از سوی دیگر همسر متوفی در دادسرای جنایی تهران به شکایت پرداخت و گفت: همسرش پیش از مرگ به او گفته که برادرش به روی وی بنزین پاشیده و او را آتش زده است. از سوی دیگر برادر کوچک‌تر پس از بهبودی به همراه مأموری به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شد و درخصوص این حادثه گفت: برادرم روز حادثه دستگاه کارتخوان خود را به مغازه آورد و همین باعث شد با هم درگیر شویم. چون من مدت‌ها بود که تنها در مغازه کار می‌کردم. درگیری ما شدت گرفت تا حدی که به تهدید کشیده شد. ناگهان چشمم به ظرف بنزین افتاد. به او گفتم اگر از مغازه بیرون نروی مغازه را آتش می‌زنم. وی ادامه داد: برادرم اما ظرف بنزین را برداشت و در کشمکشی که میان ما شکل گرفته بود، بخشی از بنزین را من به روی برادرم پاشیدم و بخشی از بنزین را برادرم روی من پاشید. همه‌‌چیز یک تهدید بود. هیچ‌کدام قصد نداشتیم جان دیگری را به خطر بیندازیم. اما او نزدیک بخاری بود که ناگهان آتش‌سوزی رخ داد و ما سوختیم. اما برادرم جانش را از دست داد. این مرد جوان پس از تحقیق با دستور بازپرس جنایی برای انجام تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید