• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
یکشنبه 17 فروردین 1399
کد مطلب : 97587
+
-

نکته بازی

50 درصد قضیه حل است!
این چند روز شایعاتی در مورد احتمال خداحافظی جلال حسینی مطرح شده بود. از چند‌ماه پیش بسیاری بر این باور بودند که حسینی فصل آخر حضورش در پرسپولیس یا حتی میادین فوتبال را پشت سر می‌گذارد و حالا هم که بازی‌ها به‌خاطر کرونا متوقف است، شایعه وداع او جدی‌تر شده است. با این حال کاپیتان پرسپولیس با قدرت این داستان را تکذیب کرده و گفته فعلا قصدی برای خداحافظی ندارد. در توانایی و نبوغ جلال شکی نیست، اما یادمان باشد امسال هر دو مربی پرسپولیس به‌خاطر مسائل فنی حسینی را نیمکت‌نشین کردند. او در 38سالگی داستان بازنشستگی را تکذیب کرده، اما باید بداند این فقط 50درصد ماجراست. 50درصد دیگر هم باشگاه و مربی است؛ باید صبر کرد و دید آنها برای فصل بعد مدافعی با این سن و سال را می‌خواهند یا نه؟

برو، ولی زود برنگرد
رویای علیرضا بیرانوند برای لژیونرشدن محقق شد. او بین دو نیم‌فصل قراردادی با آنتورپ بلژیک بست که براساس آن باید پایان فصل راهی این کشور می‌شد. الان هم که همه‌جا تعطیل است، باشگاه پرسپولیس برای اجرای قرارداد و حضور بیرو در تست‌های پزشکی اعلام آمادگی کرده است. بر این اساس بیرانوند که امسال آشکارا هوش و حواس نداشت و دنبال لژیونرشدن بود، دنبال بختش می‌رود. در همین راستا او اخیرا جمله‌ای گفته که کمی نگران‌کننده است: «هنوز نرفته دلم برای ایران تنگ شده». به این ترتیب بیم آن وجود دارد بیرانوند هم مثل رفیق صمیمی‌اش وحید امیری خیلی زودتر از حد انتظار به دوران حضورش در اروپا پایان بدهد. نه علیرضا؛ حالا که این تصمیم را گرفتی، تا آخرش برو. برو و به این زودی‌ها هم به ایران بر نگرد. مطمئن باش اینجا خبری نیست.

نگاهش همینطوری است
وحید امیری که از خوب‌های ایران در جام‌جهانی گذشته بود، اخیرا به بازگویی خاطراتش در مورد آن مسابقه پرداخته و راجع‌ به بازی با پرتغال گفته: «رونالدو را خیلی دوست دارم، اما او در راهروی منتهی به زمین نگاه تحقیرآمیزی به بازیکنان ایران انداخت که همین نگاه انگیزه ما را بیشتر کرد و به ضررش تمام شد.» واقعیتش آن است که فکر می‌کنیم وحید الکی از کریس به دل گرفته است. کلا مدل نگاه کردن این بشر همینطوری است و اگر امیری یک نگاه غیرتحقیرآمیز از رونالدو پیدا کرد، ما حاضریم به او جایزه بدهیم! حقیقتش را بخواهید دلیلی هم نداشته کریس بازیکنان ما را دست‌کم بگیرد؛ آن هم تیمی که بازی اولش در جام‌جهانی را برده و در مسابقه دوم هم فقط با یک گل اختلاف به اسپانیا باخته است. مگر می‌شد چنین تیمی را دست‌کم گرفت؟

این خبر را به اشتراک بگذارید