• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 25 اسفند 1398
کد مطلب : 97341
+
-

با مردم

با مردم


   مردم گلستان کرونا را جدی نگرفته‌اند
با وجود توصیه‌های پزشکان و مسئولان، هنوز بسیاری از مردم گلستان، کرونا را جدی نگرفته‌اند که اگر غیر از این بود شاهد روند افزایشی این بیماری در استان نبودیم. از همه همشهریان عزیزم تقاضا می‌کنم در قرنطینه خانگی بمانند.
ارشادی از گرگان

  گرانی اجناس در میزان حقوق99 لحاظ نشده است
با رقم‌هایی که از افزایش حقوق سال99 اعلام می‌شود گویا مسئولان فراموش کرده‌اند گرانی‌های چند برابری اقلام و کالاهای مختلف را در افزایش دستمزد و حقوق لحاظ کنند. از مسئولان تقاضا می‌شود در تعیین میزان واقعی، برنامه‌ریزی کنند که این مسئله کاملا جدی و با اهمیت است.
سلیمان بلغار از تهران

   حضور دائمی خیرین، نشانه ضعف مدیریت‌هاست
اینکه در هر موضوعی پیش‌تر از دولت و مسئولان، خیرین دست به‌کار می‌شوند نشان‌دهنده ناتوانی برخی مدیران و مسئولان در انجام وظایف‌شان است وگرنه کدام کشوری به این اندازه خیریه فعال و کارآمد دارد؟
رحمانپور از زنجان

  مشکلات پرشمار کارهای بانکی در قرنطینه
از سرشناسه‌های مشخصی مدام به تلفن‌های همراه پیامک می‌دهند که برای امور بانکی خود در قرنطینه از تلفن همراه و اینترنت بانک استفاده کنید؛ این در حالی است که اغلب این خدمات در این روزهای پایانی سال نیازمند حضور در بانک است. مثلا برای دریافت رمز دوم پویا مدام پیام حضوری به شعبه ما بیایید ارسال می‌شود!
اکبری از تهران 

   حرف قرنطینه بدون تأمین مایحتاج احساس ناامنی می‌دهد
این روزها خبرهای زیادی در مورد قرنطینه کامل برخی شهرها اعلام می‌شود که به‌دلیل نبود زیرساخت‌ها و کاستی‌های فراوان احساس ناامنی را زیاد می‌کند. مثلا اعلام می‌کنند فلان شهر تعطیل می‌شود؛ درحالی‌که مردم چه بسا پول کافی ندارند که برای 10روز یکجا خرید‌کنند.
خاکسار از اصفهان

  تعویق 3 ماهه اقساط شعاری نباشد
به‌نظر می‌رسد خبر تعویق 3 ماهه بازپرداخت اقساط بر اثر شیوع کرونا چیزی شبیه کمک معیشت یا یارانه شود. به‌رغم اعلام مصوبه دولت در این خصوص از بانک‌های مختلف پیامک تأخیر در پرداخت قسط دریافت می‌کنیم؛ درحالی‌که از بهمن‌ماه تا امروز حتی به اندازه یک‌دهم اجاره ملک خود کسب درآمد نکرده‌ایم!
کریمی از تهران 

   پارتی بازی در استخدام پرستاران حتی در شرایط اضطراری
در برخی شهرها اعلام کردند که کلیه فارغ‌التحصیلان بیکار در رشته‌های پرستاری و بهیاری و دیگر رشته‌های مرتبط برای به‌کارگیری فوری مراجعه کنند که مثل همیشه پارتی بازی در کار است و هر کسی آشنایی داشته باشد جذب می‌شود و بقیه مثل من باقی می‌مانند، آیا کسانی که در این شرایط مرگ‌آور برای نجات جان انسان‌ها مراجعه می‌کنند، باید این‌گونه بازی بخورند.
داوودگلی از کرج

  نیازهای روانشناسی مردم نادیده گرفته شده
استرس بسیاری بر مردم تحمیل شده است که کم‌کم تبدیل به اضطراب شده و در این شرایط بحرانی به اوج رسیده است. اغلب مردم عنوان می‌کنند شب‌ها کابوس می‌بینند یا خواب ناآرام دارند و آستانه تحمل هم به‌شدت کاهش یافته است. آماده کردن مردم برای تاب‌آوری و تزریق آرامش به آنها کاری‌است که برای آن باید از روانپزشکان و روانشناسان به‌صورت آنلاین بهره گرفت و شرایط را به‌گونه‌ای فراهم کرد که همه بتوانند به رایگان از آن بهره ببرند.
داوود فتحی از تهران 

  فعال بودن جمعه بازار در کنار بیمارستان افضلی‌پور کرمان
با وجود روند افزایشی تعداد بیماران کرونایی در کرمان، بخشی از جامعه هنوز هشدارها را جدی نمی‌گیرند که در این میان می‌توان به برگزاری جمعه بازار در میدان هفت باغ کرمان اشاره کرد. این جمعه‌بازار دایر است و استقبال مردم هم از آن مانند گذشته است. آیا نباید این کانون شیوع ویروس کرونا تعطیل شود؟
مکتبی از کرمان

   مردم زباله‌های بهداشتی را در سطح شهر رها نکنند
رهاسازی زباله‌های بهداشتی در سطح شهر، ما پارکبان‌ها را بسیار نگران و خسته‌تر می‌کند. از همه مردم عاجزانه تقاضا می‌کنم به هیچ عنوان زباله‌هایی نظیر دستکش، ماسک، قوطی‌های خالی ژل ضدعفونی و نظایر اینها را در خیابان و پیاده رو رها نکنند. باور کنید در این شرایط ما بیشتر از باقی مردم نگران هستیم اما به جهت تامین بهداشت بدون تعطیلی در حال انجام وظیفه هستیم.
یک پاکبان از تهران

  زندگی در شالیزارهای گیلان ادامه دارد
با وجود اطلاع‌رسانی‌های گسترده و وضعیت خاص شهرهای گیلان زندگی در شالیزارهای گیلان مثل هر سال رونق گرفته و بسیاری از کشاورزان زمین‌هایشان را کم‌کم آماده می‌کنند. این موضوع می‌تواند عامل شیوع گسترده ویروس کرونا باشد.
ساداتی از گیلان

   ساعت کاری، بلای جان مردم شده است
تعطیلی بسیاری از شرکت‌های خصوصی و کارگاه‌ها به‌دلیل راضی نبودن کارفرماها ممکن نیست. در نتیجه برخی افراد امثال من مجبورند برای انجام کار تعریف شده ساعت 5صبح از خانه خارج شوند تا ساعت 8بتوانند کارت بزنند و بعد 5عصر هم به خانه برگردیم که تا به منزل برسیم 8شب می‌شود. بنابراین ضمن استراحت ناکافی که باعث کاهش ایمنی بدن می‌شود خودبه‌خود مجبور به حضور روزانه در سطح شهر و تردد هستیم. مسئولان در این خصوص راهکار بدهند.
مینایی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید