• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 17 اسفند 1398
کد مطلب : 96642
+
-

با مردم

با مردم





درخواست از پلیس برای دستگیری سارقان
شبی نیست که در محدوده خیابان ستاری، پیامبر غربی، بلوار مطهری، کوچه سوم شرقی و حوالی آن شیشه خودروهایی که در کوچه و خیابان پارک هستند شکسته نشود و وسایل داخل خودروها به سرقت نرود. از مسئولین انتظامی تقاضا داریم به این مشکل رسیدگی کنند. 
حمیدی از تهران

برخی مردم شرایط بحرانی را جدی نگرفته‌اند
به‌نظر می‌رسد به‌رغم اطلاع‌رسانی‌هایی که انجام می‌شود برخی مردم شرایط بحرانی را درک نکرده‌اند و بدون رعایت موارد توصیه شده به زندگی عادی خود مشغولند. موضوع این است که این افراد اگر برای جان خود و عزیزانشان ارزشی قائل نیستند، باید بدانند که با بی‌توجهی جان دیگران را به خطر می‌اندازند.
ادیب از تهران

مواد ضدعفونی تقلبی پوست همه خانواده را حساس کرده
بعد از نایاب شدن مواد ضدعفونی دست در تبریز، از فروشگاهی که مخصوص فروش لوازم بهداشتی و شوینده بود و تعداد زیادی ماسک و مواد ضدعفونی داشت، مواد ضدعفونی خریدیم که متأسفانه تقلبی بود و بعد از چندبار استفاده، باعث ایجاد حساسیت در پوست دست همگی استفاده‌کنندگان شد. از مسئولان تقاضا داریم در شرایطی که ماسک و مواد ضدعفونی به اندازه کافی نیست حداقل بر این تخلفات آسیب‌زا که بازی با جان مردم است نظارت و با خاطیان برخورد جدی داشته باشند.
تواضعی از تبریز

مسکن ملی تهرانسر می‌تواند به سوداگری مسکن دامن بزند
واحدهای سهم سازنده در طرح‌های مشارکتی مسکن ملی تهرانسر، به‌دست مصرف‌کننده واقعی نمی‌رسد و به سوداگری در بازار دامن می‌زند. اگر برای این موضوع فکری اساسی نشود این طرح نیز موفق نخواهد بود.
فرهنگی از تهرانسر

پذیرش بیماران کرونا در همه بیمارستان‌ها درست نیست
همسرم را به‌دلیل بیماری گوارشی به بیمارستان تخت جمشید کرج برده بودم؛ در شرایطی که شب تعطیل بود و دسترسی به پزشکان دیگر میسر نبود. وقتی به آنجا مراجعه کردیم نخستین مکالمه‌ای که شنیدیم صحبت‌های پزشک شیفت با تلفنی بود که پزشک تقاضا داشت ماسک و لوازم بهداشتی برای پرسنل بفرستند. بدتر از آن وقتی به اورژانس رفتیم متوجه شدیم بیماران کرونایی در طبقه اول و بخش سابق اورژانس آن بیمارستان که به‌اصطلاح از بهترین‌های کرج است بستری شده‌اند. واقعا چه‌کسی پاسخگوی این نحوه مدیریت در زمینه کروناست؟
صفرپور از کرج

عطاری‌های تهران الکل‌های غیراستاندارد می‌فروشند
تعدادی از عطاری‌ها اقدام به فروش قوطی‌های پلاستیکی الکل با درصد خلوص بالا می‌کنند که استفاده از آنها می‌تواند برای استفاده‌کننده مسمومیت زا و خطرناک باشد. رسانه‌ها در زمینه استانداردهای مواد ضدعفونی  اطلاع‌رسانی کنند و با خاطیان نیز برخورد شود.
فتح‌آبادی از تهران 

قطعی آب در شهر قدس بسیار آزار‌دهنده است
قطع مکرر آب مردم شهر قدس را کلافه کرده است و امکان رعایت بهداشت اولیه با قطعی آب سلب شده چه رسد به رعایت دقیق‌تر موارد بهداشتی. برخی خانواده‌های ساکن بیش از یک هفته است که نتوانسته‌اند از حمام استفاده کنند. مسئولان به داد برسند.
آذرمنش از شهرقدس

چه‌کسی مسئول نشست زمین در تبریز است
چه‌کسی در قبال آسیب‌هایی که از نشست کمربند میانی تبریز ایجاد شد و خساراتی که به بار آورد پاسخگو خواهد بود. در این شرایط بحرانی واقعا مردم ظرفیت فکر کردن به موضوعات دیگر غیراز کرونا را ندارند.
عباس پور از تبریز

دانش‌آموزان، آموزش از راه دور را جدی نگرفته‌اند
دانش‌آموزان آموزش از راه دور از طریق صدا و سیما را جدی نگرفته‌اند و دل به درس و معلم نمی‌سپارند. این موضوع هم والدین را عاصی کرده و هم به ضرر آنهاست که از اول سال مدام به انحای مختلف از درس و آموزش دور بوده‌اند.
امینی از تهران 

کارخانه تولید ماسک داریم، خودمان بی‌ماسک مانده‌ایم
کارخانه تولید ماسک و مواد ضدعفونی شهریار با چند برابر ظرفیت به‌صورت شبانه روزی در حال فعالیت است، اما نصیب مردم شهریار از تولیدات این کارخانه صفر است. در هیچ جای این شهرستان هیچ ماسک و ژل ضدعفونی دست پیدا نمی‌شود و مسئولان هم مدام قول پیگیری می‌دهند.
نصیریان از شهریار

مسئولان از عرضه مواد ضدعفونی‌کننده خبر دهند نه پرتقال
واقعا چقدر مهم است که ما عید آجیل و پرتقال داریم آن هم عیدی که هنوز تا آمدنش فاصله داریم؛ آن وقت برخی مسئولان آمار پرتقال و سیب و آجیل را ارائه می‌کنند. در این شرایط جز عده‌ای معدود، چه‌کسی توان خرید لوازم سفره عید را دارد در ثانی اصلا مگر قرار است در عید دید و بازدیدی در کار باشد؟
رائف از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید