• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
شنبه 10 اسفند 1398
کد مطلب : 96200
+
-

صدای استان‌ها

تلنگ به بانک نیاز دارد
بخش تلنگ با 40 هزار نفر جمعیت بانک ندارد و فاقد راه ارتباطی آسفالت با بخش مرکزی قصرقند است. مسئولان فکری برای این مشکل بکنند.

یاسر خلیلی از سیستان و بلوچستان

ترافیک سنگین خیابان ابوذر
خیابان ابوذر در محدوده 45 متری گلشن همیشه با مشکل روبه‌روست. اهالی ساکن در این محدوده برای تردد با مشکل مواجه هستند. مسئولان برای رفع این مشکل چاره‌ای بیاندیشند.
علی توکلی از البرز

افزایش ساعت کاری پارکینگ‌ها
پارکینگ‌های عمومی زنجان ساعات ارائه خدمات خود را افزایش دهند تا شهروندان بتوانند خودروهای خود را بدون دغدغه پارک کنند. به دلیل تعطیل شدن زودهنگام پارکینگ‌ها، شهروندان ترجیح می‌دهند خودروهای خود را در حاشیه خیابان پارک کنند.
صادقی از زنجان

اتوبوس‌های فرسوده دیزج
اتوبوس‌های محله دیزج فرسوده شده و طی کردن مسیر طولانی میدان مرکزی به دیزج و بالعکس با این اتوبوس‌ها واقعا سخت است.
نجفی از همدان

پارک موتور در پیاده‌رو
پیاده‌روهای مرکز شهر به پارکینگ موتورسیکلت‌ها تبدیل شده است. مرکز شهر به ویژه در اطراف بازار سنتی یک محل توریستی است و این وضع اصلا برای قزوین مناسب نیست.
خسروی از قزوین

تصرف پیاده‌رو
کارگاه‌های ساختمان‌های بلندمرتبه مدت زمان زیادی پیاده‌روهای شهر را اشغال می‌کنند. مردم چند سال باید تحمل کنند؟ لطفا رسیدگی کنید.
یک شهروند از قم

بی‌توجهی رانندگان به توقف در همه ایستگاه‌ها
نبود ایستگاه اتوبوس در برخی نقاط یزد از جمله حومه موجب شده است برخی رانندگان در تعدادی از ایستگا‌ه‌های طول مسیر، توقف نکنند و در مقابل خواسته شهروندان نیز بی‌اعتنا باشند. در حومه شهر و شهرک‌های جدید از جمله شهرک مهرآوران ایستگاهی وجود ندارد و رانندگان هم خود را ملزم به توقف در این مناطق نمی‌کنند.
یک شهروند از یزد

ترافیک سنگین پایان سال
این روزها زندگی برای ساکنان محور هزار به دلیل ترافیک سنگین سفرهای پایان تابستان سخت شده است. ما را دریابید.
حسینی از مازندران

ایجاد امکانات رفاهی در پاسارگاد
مسئولان و عموم مردم فقط در زادروز کوروش متوجه این می‌شوند که شهری به نام پاسارگاد نیز در فارس وجود دارد. این شهر امکانات رفاهی و تفریحی ندارد و اهالی آن ناچارند به شیراز یا مرودشت سفر کنند.
حسینی از فارس

مستمری ناکافی معلولان
سازمان بهزیستی چرا مستمری معلولان را افزایش نمی‌دهد. مستمری فعلی برای معلولی که هزینه درمان دارد و فرصت شغلی هم برایش به سختی فراهم می‌شود، بسیار کم است.
یک معلول از اردبیل

این خبر را به اشتراک بگذارید