• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
شنبه 10 اسفند 1398
کد مطلب : 96148
+
-

با مردم

با مردم








 اختلال در ارسال پیامک‌های قبض تلفن
از وقتی که دیگر صورتحساب قبض‌های کاغذی تلفن‌های ثابت در اصفهان برای مشترکین ارسال نمی‌شود، ارسال پیامک آن هم با اختلال انجام شده و گاهی این قبض پیامکی هم ارسال نمی‌شود و در پیامک‌ ماه بعد پیام اخطار قطع ارسال می‌شود، متأسفانه در سال‌های اخیر با خصوصی شدن شرکت مخابرات از این دست مشکلات بسیار دیده می‌شود و به اشکال مختلف مردم شاهد دردسر هستند.
محمود بلیغیان از اصفهان 

شهرک ناز فردیس محل دپوی نخاله ساختمانی
شهرک ناز جنوبی واقع در فردیس کرج، محل دپوی نخاله‌های ساختمانی و پاتوق سگ‌های ولگرد شده است و علاوه بر چهره نازیبا، آرامش شهروندان مختل شده است.
عادل ایرانی از فردیس 

خرابی کمربندی دوم تهران در جاده امام رضا(ع)
کمربندی دوم تهران که از جاده امام رضا به جاده قدیم ساوه وصل می‌شود، خراب است به‌خصوص در قسمت شورآباد و کمربندی سوم از جاده چرمشهر ورامین به رباط کریم، اوایل جاده از چرمشهر و قسمت وهن‌آباد افتضاح است خواهشا رسیدگی شود.
امینیان از وهن‌آباد

بالا رفتن قیمت سکه و دلار فراموش شده است
با اتفاقات گوناگونی که در ماه‌های گذشته در کشور رخ داده است کمتر کسی متوجه گرانی بیش از اندازه سکه و ارز است؛ چرا دولت با اینکه قول داده بعد از گران شدن بنزین چیزی گران نمی‌شود، قادر به کنترل قیمت کالاها و سکه و ارز نیست. با این وضعیت سال آینده چگونه باید زندگی کرد.
کوهی از تهران 

منطقه فرحزاد مورد توجه ویژه قرار گیرد
با توجه به افزایش بودجه شهرداری تهران برای سال آینده توسط شورای محترم شهر، توقع داریم بخشی از این بودجه در منطقه2 شهرداری تهران به‌ویژه فرحزاد و حواشی آن هزینه شود تا این منطقه از محرومیت خارج شود. فقدان بازار روز، زمین ورزشی، کتابخانه، پارک کودک، زمین‌های رها شده مملو ازآشغال، نخاله و عدم‌دسترسی مناسب به منطقه5 شهرداری ازمشکلات دیرینه اهالی است.
افراز از شهرک تامین اجتماعی

اپلیکیشن‌های پردردسر بانک‌ها
استفاده از اپلیکیشن رمزنگار برخی بانک‌ها به‌معنای واقعی دردسرساز است. بعد از گذشت یک مدت یا بعد از آپدیت شدن، با پاک شدن اطلاعات دوباره از کاربر می‌خواهد که به دستگاه خودپرداز مراجعه و کد فعالسازی دریافت کند. از زمان نصب اول تاکنون چندین بار این موضوع برای من پیش آمده درحالی‌که استفاده از اپلیکیشن دیگر بانک‌ها مشکلی ندارد.
خوش‌بین از تهران

سفر به شمال کشور را ممنوع کنند
باتوجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلی مدارس و مراکز آموزشی متأسفانه خیلی از مسافران به سمت شمال در حرکت‌اند. درحالی‌که ساکنان شهرهای شمالی به‌دلیل شیوع کرونا خود در زحمت هستند. آیا نمی‌توان با قانونی مدون سفر را ممنوع کنند؟
یک شهروند از اندیشه شهریار

صداوسیما دست از آموزش آشپزی بردارد
در اثر برف و باران در چند روز گذشته، تمام شبکه‌های صداوسیما قطع شده بود و تنها یک شبکه قابل دریافت بود که آن هم آموزش آشپزی پخش می‌کرد که اغلب مواد آن این روزها برای عموم قابل تهیه نیست. لطفا صداوسیما مراعات شرایط روز جامعه را بکند و با روح و روان آنهایی که حتی درست کردن املت هم برایشان سخت شده بازی نکند.
هاشمی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید