• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 5 اسفند 1398
کد مطلب : 95819
+
-

خودکشی داماد پس از قتل پدرزن و مادرزن


داماد سابق که از پدر و مادر همسرش کینه به دل داشت آنها را به قتل رساند و سپس به زندگی خود نیز پایان داد. به گزارش همشهری، این حادثه هولناک روز شنبه در حوالی میدان امام حسین شهرستان کرمانشاه رخ داد. 
حوالی ظهر آن روز به مأموران پلیس خبر رسید که در داخل خودرویی که در نزدیکی این میدان پارک شده بود جنایتی رخ داده است و به‌دنبال این تماس تیمی از مأموران راهی محل حادثه شدند. سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی پلیس استان کرمانشاه در تشریح جزئیات حادثه گفت: پس از ردیافت این گزارش، مأموران به سرعت در محل حادثه حاضر و در داخل خودروی مورد نظر 2مرد و یک زن را دیدند که بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده بودند.
 اجساد یک زن و مرد پشت فرمان و روی صندلی جلو پیدا شد و جسد سومین مرد نیز روی صندلی عقب. درحالی‌که در لحظات اولیه معلوم نبود چه اتفاقی رخ داده است، با کشف اسلحه و بررسی نحوه اصابت گلوله به قربانیان معلوم شد مردی که روی صندلی عقب بوده ابتدا به ضرب گلوله زن و مردی را که در جلوی ماشین بودند به قتل رسانده و پس از آن با شلیک گلوله به سرش، به زندگی خود نیز پایان داده است. شکی وجود نداشت که قاتل با مقتولان آشنایی داشته است و در ادامه تحقیقات معلوم شد که مقتولان خاله و شوهرخاله وی بوده‌اند.
سرهنگ آمویی ادامه داد: تحقیقات تکمیلی پلیس نشان داد که فرد قاتل، داماد سابق مقتولان بوده که چند سال پیش به‌خاطر اختلافات شخصی از دختر مقتولان جدا شده بود. این فرد ظاهرا با نقشه قبلی از خاله و شوهرخاله خود که مادر زن و پدر زن سابقش بوده‌اند به بهانه پایان دادن به اختلافات قدیمی دعوت می‌کند که به منزلش بروند. آنها نیز بی‌خبر از همه راهی منزل قاتل می‌شوند و به‌نظر می‌رسد که پس از گفت‌وگو میان آنها، زمانی که مقتولان قصد ترک منزل را می‌کنند داماد سابقشان نیز آنها را به‌بهانه اینکه در حوالی میدان امام‌حسین(ع) کار دارد همراهی می‌کند.
زمانی که خودروی مقتولان به حوالی میدان می‌رسد و راننده توقف می‌کند قاتل در فرصتی مناسب از پشت به آنها تیراندازی و موجب قتل هردو نفرشان می‌شود. وی پس از کشتن پدر و مادر همسر سابق خود با شلیک یک گلوله به زندگی خود نیز خاتمه می‌دهد. به گفته معاون اجتماعی پلیس استان کرمانشاه، با معلوم شدن این موضوع اجساد جان‌باختگان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :