• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 1 اسفند 1398
کد مطلب : 95580
+
-

با مردم

با مردم

   شهرداری اصفهان کنار سی‌وسه پل را لایروبی کند
از مسئولان شهرداری اصفهان تقاضا داریم برای لایروبی کنار سی‌وسه‌پل اقدامی کرده و اجازه ندهند بوی تعفن و لجن دوباره کل منطقه را فرابگیرد. شاید تا فصل گرما نرسیده، بهترین زمان برای لایروبی باشد.
یوسفی از اصفهان

   از دولت حمایت شود
هرچقدر هم که عملکرد دولت خوب یا بد باشد مردم نباید دست از حمایت بردارند؛ زیرا تضعیف دولت به نفع منافع ملی نیست. اینکه برخی افراد با ادعای چپ و راست سعی می‌کنند این گروه یا دیگری را بد یا خوب معرفی کنند در نهایت به ضرر مردم است و از مجلس هم توقع می‌رود از دولت قانونی کشور حمایت کند.
عبرتی از تهران

   همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان می‌تواند نجات بخش باشد
اگر همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان انجام شود، یکی مثل من که 2دهه قبل بازنشسته شده و اکنون یک میلیون و 500هزار تومان می‌گیرد از فلاکت نجات می‌یابد. من در شرایطی هستم که این‌ماه مجبور شدم به‌خاطر نان، یخچال خانه را بفروشم.
پناهنده از مشهد

   با 26ماه خدمت در جبهه، فرزندم کسری خدمت نگرفت
ایثارگر ۲۶ماه خدمت در جبهه هستم که ۱۰ماه کسری خدمت به فرزند سربازم تعلق می‌گرفت. قرار بود ۶فروردین اعزام به خدمت شود، اما چون دکتری که باید فرزندم را معاینه می‌کرد در مرخصی بود، اعزام به خدمت وی 19فروردین ثبت شد و اکنون نه‌تنها کسری خدمت نگرفته، بلکه 3ماه هم اضافه خدمت به او تعلق گرفته است! آیا حق من که ۲۸ماه در بدترین شرایط درجبهه خدمت کرده‌ام این است؟
ایثارگر از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید