• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 1 اسفند 1398
کد مطلب : 95578
+
-

قاتل خانم مدیر و پسرش از چوبه دار فاصله گرفت

سحرگاه دیروز قرار بود قاتل مدیر یک شرکت خصوصی و پسرش در محوطه زندان رجایی شهرقصاص شود، اما با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران، اولیای دم حکم را اجرا نکردند و به قاتل مهلت یک ماهه دادند.
به گزارش همشهری، تحقیقات در این پرونده از 27اسفند سال94 شروع شد. آن روز جسد زنی 49ساله که مدیریک شرکت خدماتی بود در شرکت کشف شد. عامل این جنایت کسی نبود جزکارگری که در این شرکت کار می‌کرد؛ مردی به نام بهروز که اهل یکی از شهرهای غربی کشور بود و هرازگاهی برای کارکردن به تهران می‌آمد. این مرد دستگیر شد و اعتراف کرد به‌خاطر اختلافاتی که با خانم مدیر داشته او را کشته است. این تنها جنایت بهروز نبود. در ادامه خانواده مقتول از این مرد شکایت کردند و گفتند که وی نه‌تنها خانم مدیر، بلکه پسر بزرگ او را هم به قتل رسانده است. مدتی بعد معلوم شد که او پیش از این پسر خانم مدیر را به قتل رسانده بود.
در ادامه این متهم در دادگاه کیفری محاکمه و به 2بار قصاص محکوم شد. حکم به تأیید قضات دیوان عالی کشور رسید و برای انجام مقدمات اجرای حکم به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد. درحالی‌که همه مقدمات اجرای حکم فراهم شده و قرار بود قاتل خانم مدیر و پسرش سحرگاه چهارشنبه در محوطه زندان رجایی شهر به دار مجازات آویخته شود، تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران برای جلب رضایت از اولیای دم شروع شد تا اینکه آنها یک روز پیش از اجرا به قاتل مهلت یک ماهه دادند و حکم مرگ را اجرا نکردند.

این خبر را به اشتراک بگذارید