• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 20 بهمن 1398
کد مطلب : 94776
+
-

لشگرکشی برای فتح عراق

لشگرکشی برای فتح عراق

تیم استقلال بعد از تساوی در داربی تهران، برای برگزاری نخستین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌شود. آبی‌پوشان که در نخستین بازی میهمان الشرطه عراق هستند، دیروز برای برگزاری این مسابقه راهی شهر اربیل شدند. الشرطه تنها تیم عراقی حاضر در مرحله گروهی است که در گروهA با استقلال ایران، الوحده امارات و الاهلی عربستان همگروه است. جدال استقلال و الشرطه فردا از ساعت18 آغاز می‌شود و آبی‌پوشان برای حضور در این بازی، بعدازظهر دیروز با یک پرواز اختصاصی عازم کشور عراق شد‌ند. کاروان الشرطه هم ساعاتی قبل از استقلال وارد اربیل شده تا برای برپایی این بازی حساس آماده شوند.

  پاداش برای بردن الشرطه
در آستانه نخستین بازی آبی‌پوشان در گروهA لیگ قهرمانان آسیا، مدیران استقلال برای پیروزی مقابل الشرطه عراق جایزه نقدی خوبی درنظر گرفته‌اند. استقلال در نخستین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان باید در اربیل به مصاف این تیم برود و درصورت کسب پیروزی، مدیران باشگاه پاداش خوبی بابت این برد خارج از خانه به بازیکنان و کادر فنی پرداخت خواهند کرد. مسئولان باشگاه هنوز در رابطه با مبلغ این پاداش به جمع‌بندی نهایی نرسیده‌اند.

  دیاباته سه‌شنبه می‌تواند فسخ کند
شیخ دیاباته که به‌دلیل مصدومیت داربی تهران را از دست داده بود، در بازی با الشرطه نیز همچنان غایب خواهد بود. مهاجم آفریقایی همراه با استقلال به عراق نرفته و در تهران مشغول مداوای پای مصدومش است. طی روزهای اخیر شایعاتی درباره پرداخت‌نشدن مطالبات این بازیکن و احتمال فسخ قرارداد او منتشر شده بود که سرپرست باشگاه استقلال این شایعات را تکذیب کرد. خلیل‌زاده در این رابطه توضیح داد: «تا روز سه‌شنبه فرصت داریم مطالبات دیاباته را پرداخت کنیم و اصلا بحث جدایی این بازیکن مطرح نیست. او قصد داشت برای مرخصی راهی خارج از کشور شود و حتی اعلام کرد روند درمانش را در بیرون از ایران دنبال می‌کند، ولی به او گفتیم که در ایران بماند بهتر است و او هم خیلی راحت پذیرفت. نه بحثی در مورد پرداخت پول بوده و نه این بازیکن تهدید کرده است.» گفتنی است اگر باشگاه استقلال تا قبل از سه‌شنبه دستمزد معوقه شیخ دیاباته و هرویه میلیچ را پرداخت نکند، این 2بازیکن خارجی طبق قانون می‌توانند قراردادشان را یکطرفه فسخ کنند.

  کرار جاسم، صفا هادی؛ غایبان الشرطه
مهم‌ترین چهره تیم الشرطه که نام و چهره‌اش برای ایرانی‌ها کاملا آشناست، کرار جاسم، بازیکن سابق استقلال، تراکتور، صنعت‌نفت و... است. کرار جاسم بعد از ترک ایران حالا در الشرطه بازی می‌کند اما نکته مهم برای استقلالی‌ها غیبت او در مسابقه فرداست. کرار مصدوم است و به بازی با استقلال نمی‌رسد. ضمن اینکه صفا هادی -دیگر چهره سرشناس الشرطه - نیز قصد ترک این باشگاه را دارد و این روزها درگیر مشکلات حقوقی با وکلای الشرطه است. تیم عراقی فردا بدون حضور این بازیکنان مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند و سوت آغاز این بازی رأس ساعت18 به‌وقت ایران توسط یک تیم داوری از اردن نواخته خواهد شد. احمد العلی داور وسط خواهد بود و محمود ابوطاهر و عبدالرحمن ناجی 2 کمک او هستند. علی ‌رضا از کشور لبنان نیز داور چهارم این بازی است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید