• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 20 بهمن 1398
کد مطلب : 94784
+
-

استوکس:‌ داربی بعدی گل می‌زنم

استوکس:‌ داربی بعدی گل می‌زنم

مهاجم ایرلندی سرخپوشان روز پنجشنبه در نخستین بازی خود، داربی پایتخت را تجربه کرد و در همان دقایق کوتاه نشان داد که چه بازیکن باکیفیتی است. استوکس روی گل پرسپولیس نقش مهمی داشت و در ادامه هم با ضربه کاشته زیبایش می‌توانست پیروزی را برای سرخپوشان به ارمغان بیاورد اما با بدشانسی توپ او تبدیل به گل نشد. این بازیکن نشان داد که پرسپولیس بعد از مدت‌ها دوباره صاحب یک مهاجم بسیار خوب شده است. او درخصوص شرایط این روزها با همشهری به گفت‌وگو نشسته است.
   از داربی شروع کنیم.
واقعا بازی بسیار خوبی بود و هر دو تیم بازی فوق‌العاده‌ای انجام دادند. فکر می‌کنم پرسپولیس در این بازی خیلی بهتر از حریف بازی کرد. ما تنها روی 2 اتفاق گل خوردیم اما 2 بار به بازی برگشتیم و می‌توانستیم حتی پیروز شویم.
  قبل از این بازی از داربی تهران شناخت داشتی؟
بله، زمانی که در تراکتور بازی می‌کردم، شنیده بودم که این مسابقه بزرگ‌ترین مصاف قاره آسیاست و خیلی دوست داشتم که حضور در داربی را تجربه کنم.
  با وجود اینکه دقایق حضورت کوتاه بود، اما عملکرد بسیار خوبی داشتی.
ما در این بازی خیلی خوب کار کردیم و اگر زودتر به گل می‌رسیدیم، می‌توانستیم حریف را شکست دهیم. به‌نظرم تنها روی 2اتفاق 2گل دریافت کردیم و در ادامه خیلی خوب توانستیم به بازی برگردیم. اگر فرصت بیشتری داشتیم، استقلال را شکست می‌دادیم.
  اما در دقایق پایانی هواداران پرسپولیس خودشان را برای شکست آماده کرده بودند.
مهم این بود که ما تمرکز خودمان را از دست ندادیم و رو به بازی هوایی نیاوردیم. نکته کلیدی همین حفظ تمرکز تیم بود و توانستیم با خونسردی کار را جلو ببریم.
  گل دوم پرسپولیس در ادامه ضربه بسیار خوب تو به ثمر رسید.
در آن لحظه خودم را از دفاع جدا و سعی کردم به گوشه دروازه ضربه بزنم. توپ به خوبی روی پایم ننشست اما درست همان جایی رفت که می‌خواستم و همین باعث شد گلر حریف نتواند توپ را کاملا مهار کند و بشار کار را تمام کرد.
  در ادامه هم یک کاشته دیدنی زدی. خیلی‌ها نمی‌دانستند کاشته‌زن هم هستی.
ای‌کاش ضربه کاشته‌ام گل می‌شد تا پرسپولیس با گل من پیروز شود اما متأسفانه نشد. با این حال سعی می‌کنم در داربی بعدی حتما گل بزنم.
  به‌نظر می‌رسد هنوز از نظر بدنی آماده نیستی؟
من زمانی که پیشنهاد پرسپولیس را قبول کردم، از لحاظ بدنی کمی ناآماده بودم اما با تمریناتی که انجام دادم هر روز بهتر می‌شوم و قطعا در بازی‌های آینده دقایق بیشتری به تیم کمک خواهم کرد.
  پرسپولیس حالا باید خودش را برای لیگ قهرمانان آماده کند.
لیگ قهرمانان شرایط ویژه‌ای دارد چون تمام تیم‌های حرفه‌ای آسیا در آن حضور دارند. پرسپولیس 2سال پیش به فینال آسیا رسید اما نتوانست قهرمان شود. حالا من اینجا هستم تا با این تیم قهرمان آسیا شوم و اصلا برای همین کار به پرسپولیس آمده‌ام.
  به‌نظر می‌رسد کاملا از پرسپولیس شناخت داری.
بله، خب من قبلا در ایران بازی کرده‌ام و بازیکنان پرسپولیس را به‌خوبی می‌شناسم.
  فکر می‌کنی در کنار علیپور بتوانی زوج خوبی را تشکیل دهی؟
من قبل از آمدن به پرسپولیس بازی علیپور را از نزدیک تماشا می‌کردم. او خیلی مهاجم خوبی است و خوشحالم که می‌توانم کنارش بازی کنم.

این خبر را به اشتراک بگذارید