• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 19 بهمن 1398
کد مطلب : 94590
+
-

2قربانی در انفجار نارنجک‌های دست‌ساز


بیشتر از یک‌ماه مانده به شب چهارشنبه‌سوری نخستین حادثه دلخراش مرتبط با این شب در نسیم‌شهر اتفاق افتاد و در جریان انفجار مواد محترقه در خانه‌ای 2نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد.
این حادثه دلخراش پنجشنبه شب در طبقه چهارم ساختمانی 5طبقه در محله وجه‌آباد نسیم‌شهر در غرب استان تهران اتفاق افتاد. شدت این انفجار به حدی بود که به 6واحد مسکونی خسارت وارد شد اما بیشترین تخریب در محل نگهداری مواد محترقه بود که دو نفر در آنجا جان خود را از دست دادند.
کیان کریمی، سرپرست سازمان آتش‌‌نشانی نسیم‌شهر در این‌باره به مهر گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد ساخت نارنجک‌های دستی برای چهارشنبه‌سوری باعث وقوع انفجار در این منزل مسکونی شد و در آنجا رد نارنجک‌های دست‌ساز کاملاً مشهود بود و همین مسئله حدس و گمان مأموران ما را برای علت‌یابی انفجار به یقین تبدیل کرد.
وی در ادامه گفت: در این حادثه یک زن جوان مصدوم و به بیمارستان منتقل شد. همچنین کودکی ۶ ساله به شکل معجزه‌آسایی از مرگ نجات پیدا کرد. کریمی جان باختن 2 نفر از این حادثه را نیز تأیید کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده انبار نگهداری مواد محترقه، آتش‌نشانی را خبر کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید