• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 17 بهمن 1398
کد مطلب : 94547
+
-

پسر جوان خانواده‌اش را به گلوله بست

پسر جوان که با اعضای خانواده‌اش دچار اختلاف شده بود در اقدامی جنون‌آمیز به‌سوی آنها تیراندازی کرد. در این حادثه پدر خانواده جانش را از دست داد و مادر و پسر دیگر خانواده مجروح شدند.
سه‌شنبه شب صدای شلیک گلوله آرامش محله‌ای از تولم‌شهر صومعه‌سرا را در استان گیلان به‌هم ریخت. 
صدا از یکی از خانه‌ها شنیده ‌شد و شواهد از وقوع حادثه‌ای تلخ حکایت داشت. هنوز هیچ‌کس از حادثه‌ای که در حال رخ‌دادن بود، خبر نداشت، اما وقتی با اعلام همسایه‌ها مأموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند، معلوم شد، پسر بزرگ خانواده در اقدامی جنون‌آمیز پدر، مادر و برادرش را به گلوله بسته است. 
زمانی که مأموران وارد محل جنایت شدند متهم هنوز آنجا حضور داشت که دستگیر شد. بررسی‌ها نشان داد در این تیراندازی پدر خانواده جان خود را از دست داده و مادر و پسر کوچک‌تر مجروح شده‌اند که آنها برای مداوا به بیمارستان منتقل 
شدند. 
سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا درباره  این جنایت خانوادگی به ایرنا، گفت: عامل تیراندازی که پسری ۳۲ساله است در جریان این درگیری خانوادگی با تفنگ ته‌پر یک لول به‌سوی اعضای خانواده اش شلیک کرده بود که این اسلحه در محل حادثه کشف شد. 
وی ادامه داد: متهم پس از دستگیری انگیزه‌اش از این جنایت را اختلافات خانوادگی اعلام کرد؛ با این حال تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.
وی درباره سرنوشت 2‌مجروح حادثه نیز گفت: در همان دقایق ابتدایی مادر و پسر کوچک‌تر خانواده بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند، اما به دلیل اصابت گلوله وضعیت آنان وخیم اعلام شده و تلاش پزشکان برای نجات شان ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید