• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 14 بهمن 1398
کد مطلب : 94233
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/Z6YQQ
+
-

با مردم

با مردم










نان مخصوص بیماران سلیاکی بسیار گران است
در شرایطی که گرانی بیداد می‌کند نان مخصوص بیماران سلیاکی که از حساسیت مرگبار به گلوتن رنج می‌برند بسیار گران است و تهیه آن برای مبتلایان به این بیماری بسیار سخت شده است. وقتی فردی هیچ نوع نانی جز نان بدون گلوتن نتواند بخورد آیا رواست قیمت این نان سر به فلک بزند و با جان این بیماران بازی شود؟
شیرزادی از شیراز

همسایه آزاری مدرسه ابتدایی در 30متری جی
در مدرسه ابتدایی شهریاری واقع در کوچه عربلو در 30متری جی از اول صبح در بلندگو با دانش‌آموزان حرف می‌زنند و تا زمانی که دانش‌آموزان از مدرسه به خانه برگردند این روند ادامه دارد که باعث اختلال در آسایش همسایگان مدرسه شده است. بارها به آنها تذکر داده‌ایم ولی حتی مشق ننوشتن و آبخوری و سرویس بهداشتی رفتن آنها از طریق بلندگو اطلاع‌رسانی می‌شود!
اهالی کوچه عربلو

برای 15میلیون وام باید 3 میلیون در حساب بماند
بانک رفاه کارگران شعبه آزادی ارومیه برای یک وام 15میلیون تومانی 3میلیون برای افتتاح حساب می‌گیرد و بعد آن را بلوکه می‌کند درحالی‌که برای 15میلیون 23میلیون هم چک ضمانت می‌گیرد. این روال درستی است ؟
اسمی از ارومیه

وضعیت افتضاح جاده‌های برون شهری
به‌نظر می‌رسد کمبود بودجه‌ها آنقدر فراگیر شده که امکان ترمیم و اصلاح جاده‌های برون شهری دیگر فراهم نیست. وضعیت اغلب جاده‌های برون شهری افتضاح است، چاله‌های عمیق، نور ناکافی و دست‌اندازهای عجیب حتی در جاده‌های بین‌المللی جان مسافران را به خطر می‌اندازد.
احمدی از تهران

کلاهبرداران خریداران متقلب خودرو در جاده قزلحصار
چندی قبل هنگام فروش خودروی پرایدم قبل از رسیدن به بازار خودروی کیانمهر پیشنهادات خوبی در جاده قزلحصار دریافت کردم و تصمیم گرفتم همانجا خودرویم را بفروشم متأسفانه ساعتی بعد متوجه شدم در این جاده کلاهبرداران از سادگی افراد استفاده کرده و قبل از رسیدن به بازار به‌عنوان خریدار با آنها وارد مذاکره شده و سرشان کلاه می‌گذارند. از مسئولان توقع داریم به این موضوع توجه کرده و با این کلاهبرداران برخورد کنند.
مظاهری از کیانمهر

سود دیرکرد خودروها چه شد 
4‌ماه قبل پراید131 خود را با 8‌ماه دیرکرد تحویل گرفتم و در قرارداد قید است که مابه‌التفاوت قیمت سود دیرکرد و به‌اصطلاح خوابِ پول به محض دریافت سند پرداخت می‌شود. اکنون 4‌ماه از تحویل خودرو گذشته، اما پول خواب خودرو را نمی‌دهند. یا بهانه می‌آورند یا پاسخگو نیستند.
سالاروندیان از کرج 

خلافی خودرو
برای گرفتن خلافی به پلیس+10 مراجعه کردم، با کمال تعجب از 3مورد خلافی 2مورد تسلیمی بود که هرگز بنده در مورد آن قبضی دریافت نکردم و مواردی بود که اصلا مرتکب آن نشده بودم و مورد سوم هم در شهرستانی بود که در تاریخ ذکر شده در آن شهر حضور نداشتم.
سینا قنبری از حکیمیه، تهرانپارس

این خبر را به اشتراک بگذارید