• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
یکشنبه 13 بهمن 1398
کد مطلب : 94138
+
-

با مردم

با مردم








 چرا بازنشستگان را مدام یاد مرگ می‌اندازند
بازنشسته تامین اجتماعی هستم که برای دریافت وام خرید کالا که سقف آن 30میلیون است، اقدام کرده‌ام و از یک فروشگاه 16میلیون پیش خرید کردم، بعد که سراغ دریافت وام و نامه نگاری‌های آن رفتم مشخص شد به‌دلیل سن من که بالای 65 است، یک نفر هم باید مرا کفالت کند. می‌پرسم چرا می‌گویند شما رو به موتی. این واقعا چه روشی است. وقتی وام برای بازنشستگان است بدیهی است که بازه سنی آنها از رقم خاصی بیشتر است. آیا مسئولان اینها را نمی‌دانند. چقدر آزار، چقدر تحقیر؟
هاشمی از کرج

  چرا میدان خراسان، ایستگاه مترو ندارد
خط 6  از دولت آباد به سمت میدان امام حسین(ع) می‌رود که در بعثت و شهدا ایستگاه دارد، اما در میدان خراسان ایستگاه ندارد. چه زمانی این میدان قدیمی هم صاحب ایستگاه مترو می‌شود؟
مهدی مقرب از تهران

   محیط‌بانان بدون تجهیزات علوفه توزیع می‌کنند
محیط بانان در شهرهای مختلف بدون کمترین تجهیزات و وسیله گرمایشی به توزیع علوفه و تغذیه برای حیات وحش مشغولند؛ اما نه‌تنها زحمات آنها دیده نمی‌شود، بلکه امکانات حمل‌ونقل و غیره هم به آنها تخصیص نمی‌یابد.
پارسا از خرم آباد

   آیا جانبازان به یک‌باره شفا گرفته‌اند
از مسئولان بپرسید که آیا بی‌خیال جانبازان شده‌اند و آیا از نظر آنها همه جانبازان به یک‌باره شفا گرفته‌اند که از خدمات اغلب بخش‌ها کاسته‌اند. تقریبا اکثر سازمان‌ها و نهادهای طرف قرارداد، دیگر به جانبازان خدمات ارائه نمی‌کنند و به‌خصوص در بخش بیمارستانی و درمان این موضوع مشکل ساز شده است.
هانی از تهران

  چیت‌سازی‌ نازی‌آباد با چه توجیهی نابود شد 
به چه دلیل و با چه توجیه اقتصادی، چیت‌سازی‌ نازی آباد در خیابان شهید رجایی با آن عظمت و سابقه درخشان نابود و تبدیل به زمین بایر شد؟
رنجبر خلخالی از بازار دوم نازی آباد

   اعضای شورا به بازدید کمپ‌های شهران بروند
از مسئولان شورای اسلامی شهر تهران به‌خصوص آقای مسجدجامعی تقاضا و دعوت می‌کنم از کمپ‌های نگهداری معتادان در منطقه شهران هم بازدید کنند و برای رضای خدا از وضعیت این کمپ‌ها به مسئولان گزارش بدهند.
مادر یک معتاد

  مالکان زمین‌های شفارود هیچ اختیاری ندارند
ده‌ها خانواده بازنشسته شرکت شفارود با گذشت سال‌های متوالی هنوز نتوانسته‌ایم از زمین‌های قطعه‌بندی که از طرف شرکت شفارود دریافت کرده‌ایم، استفاده کنیم و درحالی‌که سند این زمین‌ها به نام ماست، هیچ اختیاری روی آنها نداریم. از مسئولان تقاضا داریم مشکل را بررسی و آن را رفع کنند تا صدها نفر دعاگوی‌شان باشند.
شهریار عباسی از گیلان

   ترافیک قابل پیشگیری در استاد معین چه معنا دارد
درحالی‌که تهران دارای ترافیک بسیار سنگین است، چرا بی‌انضباطی و بی‌مسئولیتی عده‌ای باید این وضعیت را مضاعف کند. روز شنبه 5بهمن راه ورودی استاد معین را بسته بودند و تنها به اندازه عبور یک ماشین راه بود؛ درحالی‌که نه بنری نصب شده و نه ماموری آنجا ایستاده بود و در واقع به‌خاطر بی‌مبالاتی، ساعت‌ها وقت شهروندان در ترافیک هدر رفت، بدون اینکه کسی به‌روی خودش بیاورد.
فرهیخته از تهران

  احتکار و قاچاق انسولین به چه معناست
چرا در شرایط کنونی افرادی که با جان مردم بازی می‌کنند به اشد مجازات محکوم نمی‌شوند؟ واقعا یک بیمار انسولینی باید نگران سر سوزن و انسولین باشد که مانند آب برای حیاتش لازم است؟ هر از چند گاهی دستگیری خاطیان اعلام می‌شود، راه درست این است که این‌گونه افراد به اشد مجازات محکوم شوند.
شبستری از تبریز 

   حقوق خلبان فانتوم بازنشسته 3 میلیون و 600هزارتومان
برخی مردم نگاه‌هایی به برخی مشاغل دارند که واقعا نادرست است. آیا واقعا باید کل حقوق خلبان فانتومی که ۷سال در درجه سرهنگ تمامی جنگیده و بازنشسته شده، 3‌میلیون و 600هزار تومان باشد و خالص دریافتی‌اش 2میلیون و 500هزار تومان؟ چه فرقی بین ما که این شغل پرمخاطره را گذرانده‌ایم با دیگر بازنشستگان است؟
خلبان بازنشسته

این خبر را به اشتراک بگذارید